AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 mann på 22 år... har ikke mye erfaring med sex .. når jeg har samleie så blir jeg så kåt at det skal bare et par støt fra dama før jeg "eksloderer" og da må jeg bare ta "time-out" for å ikke komme ... er litt frustrerende for jenta sikkert men hvordan kan jeg "slappe" mer av ? Anonymous poster hash: 09e36...9b8
Gjest lipgloss Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Kjøp deg en fleshlight å bruk 2 ganger daglig over en periode så øker utholdenheten din betydelig,du kan også gå og bli omskjært visst du har problem med fortidlig utløsning,dette gjør at du får mindre følsomhet på penishode og holder lengre i senga,jeg har gjort det og det er bare fordeler med det:))ta gjerne kontakt visst du lurer på noe.
OleTho Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 Tren litt med stopp-øvelser når du onanerer, kjør på til du nesten er på toppen, så roer du ned og begynner på nytt Kjør dette flere ganger hver gang du onanerer Kan også gjøre litt start/stopp-øvelser når du tisser, dette trener samme muskel
Ellsworth Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 Et godt gammelt triks er å ta seg en runk en stund før dere skal ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Fleshlight er et bra tips! Ellers er det trening og øvelse som gjør mester. Tren på å holde igjen utløsningen din hjemme hver gang du runker. La oss si hvis du pleier å komme etter 4 minutter vanligvis, så stopper du å runke etter bare 1 minutt. Venter 5 minutter. Runker 2 minutter. Venter 5 minutter. Runker til du nesten kommer. Venter 10 minutter og sånn fortsetter du 3-8 ganger. Du finner også en del veiledning på dette på nett, og også veiledning på hvordan du kan trene opp pc-muskelen din som også er viktig. Det er veldig bra at du har skjønt at du må løse problemet. Ingen kvinne får noe ut av 3 jukk med penetrering, men det du beskriver er veldig vanlig på uerfarne gutter. Anonymous poster hash: 813d2...c0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå