Gå til innhold

Dere som har ff

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor ofte dere møtes, har dere kontakt mellom hver gang dere møtes, og har dere kun sex, eller snakker dere sammen/ser film eller noe annet? Pleier dere å kose eller er det kun sex?

Har fått meg en ff for ikke lenge siden. Møtes ikke så ofte, og de første 2 ukene hadde vi mye kontakt, men nå har han plutselig blitt ignorerende og kald. I begynnelsen var det mye mer kosing og kontakt. Han vil fortsette sier han, men blir litt usikker når han ignorerer...Har ikke gjort dette før, så vet ikke hvordan det fungerer.

Anonymous poster hash: d882e...935
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det før, og snakket hver dag. Litt spesielt forhold, men vi fortalte hverandre alt. Når en av oss hadde kjæreste holdt vi kontakt, og var i seng sammen igjen så fort vi var single :-P Holdt på sånn i 4-5 år. Kanskje ikke et normalt ff forhold, men han var virkelig fantastisk..

Anonymous poster hash: 0248a...426

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sexen og ikke noe mer. Derfor trekker han seg vel unna så du ikke skal tolke det anderledes og for at dere ikke skal skli inn i noe udeffinerbart. FF burde holde seg til kun sex ellers blir det bare krøll som ofest

Anonymous poster hash: 99f3d...632

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to sånne forhold. Men begge endte i følelser fra begge parter, så det ble liksom mer enn bare FF ganske fort..

Jeg har ikke noe tro på sånne forhold. En FF i mine øyne, må være noen man kun har kontakt med når det er for å ha sex. Noen man ringer til etter en bytur eller når man er kåt. Skal man holde på å ha kontakt til daglig å gjøre ting som ikke nødvendigvis inneholder bare sex, kan det fort gå over til noe mer..

Hadde en fyr jeg pleide å ringe etter byen osv. også, men det døde ut etterhvert, ettersom vi omsider fant andre å ha sex med fra tid til annen.

Anonymous poster hash: cba8d...785

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme i 1,5 år nå. Vi treffes alt fra 3 ganger i uken, til 2 ganger i mnd. Er ikke alltid vi har sex. Vi ser film, gamer, går turer, kino etc sammen også. Fått et veldig nært vennskap :) Ingen kjærlighetssfølelser for hverandre i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 2f1d5...14b
Skrevet

Vi møtes 2-4 ganger i måneden. Vi snakker mye sammen, tar et glass eller to, ser film og koser i tillegg til sex, men vi har ikke noe kontakt mellom de gangene vi møtes. Ingen romantiske følelser, men vi er venner. Tror ikke jeg kunne hatt regelmessig sex med noen jeg ikke har noe kjemi med ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...