AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Kjæresten min har bare vært i et par korte forhold før vi ble sammen, og ellers har han hatt noen ons. Jeg har vært i et kort forhold og et langvarig samboerforhold før vi møttes. Jeg er vant til noen få kjappiser i ny og ne, og mest sex med skikkelig forspill først. Kjæresten virker ganske uerfaren. Forspill for han er kyssing og litt fingring.. Og han føler seg utilstrekkelig når jeg ikke får orgasme kun av å ha pi**en i meg. Han liker ikke at jeg tar på meg selv (noe jeg pleide å gjøre med eksen, han ble bare mer tent av det), så han knoter litt selv i stedet. Jeg har sagt og prøvd å vise hvordan jeg liker det. Ikke så hardt, og helt uten stopp/endring i tempo. Men selv om jeg prøver å være skånsom, så tar han det som kritikk. Han virker litt sjalu, og vil helst ikke tenke på at jeg har vært samboer med en annen. Så jeg kan ikke snakke helt fritt om hvordan jeg liker det heller.. Det hadde jo vært fint å kunne prøve seg frem fra scratch med han, ta på hverandre forsiktig, med litt mer styrke, tease skikkelig, ta pause, tease masse igjen osv. I stedet for å si "jeg liker å..." kan vi si "jeg vil prøve å..." Men jeg synes det er så vanskelig å si det jeg ønsker å få frem, for han går så fort i forsvar. Han har litt "Det er sånn jeg er, take it or leave it"-holdning. Det er så uvant. De fleste vil jo gjøre sitt beste for at kjæresten har det bra i senga. Tips til hvordan jeg kan si ting, så han ikke ser for seg meg og eksen, tror vi hadde det mye bedre osv? Ser han føler seg ganske stolt og bra når han gjør noe jeg liker godt. Men så blir han såå motsatt og tror han ikke er bra nok, hvis det er noe jeg vil skal være annerledes. Jeg vurderer å kjøpe en bok hvor det står diverse spørsmål om forspill, tenning, personlighet osv. som par kan svare på, finne ut hvor like/ulike man er, bli mer samstemt osv. Står også forslag til hva man kan gjøre sammen. Ville likt å se i den med han. Men blir det bare teit..? Han virker litt fordomsfull. Mens vi datet, gikk det hett for seg en kveld. Jeg ville ikke ligge med han, men vi tok på hverandre. Jeg beveget meg nedover for å suge, og så stoppet han meg. Han sa at bare horer gjør sånt, eller noe i den dur. Det kom nok ikke ut som han hadde tenkt, det var nok ikke helt det han mente... Men det er nesten så jeg er redd for at han skal tro jeg er et trashy ludder hvis jeg viser at jeg ønsker mer enn samleie i ganske like stillinger hver gang. Spesielt i lengden må man inkludere en del i forspillet, det er jo viktigere enn samleie igrunn. Pluss å eksperimentere litt, prøve nye ting, stillinger, steder osv... Anonymous poster hash: c05cd...fd7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har sagt og prøvd å vise hvordan jeg liker det. Ikke så hardt, og helt uten stopp/endring i tempo. Men selv om jeg prøver å være skånsom, så tar han det som kritikk. Altså jeg har prøvd, men han tar det ikke til seg. Han tar på meg, og når jeg stønner mye fordi jeg nærmer meg f.eks. kjører han automatisk på fortere og hardere. Og da stopper det opp for meg. Blir gjerne veldig våt rett før jeg kommer også, så det blir for vått å prøve å fortsette/komme i gang igjen. Anonymous poster hash: c05cd...fd7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #3 Skrevet 10. juli 2015 Dump han!Anonymous poster hash: 76bd9...307
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Dump han! Hvorfor? TS skriver at hun har vært i langt samboerforhold før, så det er ikke snakk om fjortiser her. Han synes sikkert det er pinlig å være godt voksen uten erfaring! Forstår forresten at han heller vil ta på deg enn at du gjør det selv. Bedre at han prøver og at han blir veiledet av deg så snart som mulig. Få han til å være lydhør.. Du trenger ikke instruere i evigheter, hvis han virkelig ønsker å vite hva du liker, så vil han nok "lære" fort. Ta saken i egne hender, hiss han opp skikkelig, la han være skikkelig på kanten til orgasme, bråstopp, la alt bygge seg opp. Da vil han selv erfare at masse forspill og oppbygging er best for begge. Anonymous poster hash: 645c5...be6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #5 Skrevet 10. juli 2015 Sånn bok hørtes lurt ut vet du om noen bok som er sånn ? Hva heter den ? Trenger noen tips jeg og typen å Anonymous poster hash: 7e6cc...7d3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #6 Skrevet 10. juli 2015 Dette kunne jeg aldri ha vært i forhold med. Å si at å suge (eller å bevege seg ned for å suge?) er kun noe horer driver med er langt over streken. At han ikke er villig til å høre på deg eller la deg vise han hva du liker synes jeg heller ikke er et særlig sjarmerende trekk. Heller ikke at han ikke liker at du tar på deg selv under akten. Dette synes jeg ikke hørtes som et godt seksualliv, og det er jo tydelig at du ikke er fornøyd. Når han er så fordomsfull og så lite interessert i at dere veileder hverandre og at du tar på deg selv under akten ser jeg faktisk ikke hvorfor du fortsatt er med han. Sex handler jo mye om utforsking og å lære hva den andre parten liker, og at han glatt synes dette er uinteressant er no-go for min del. Anonymous poster hash: 53f20...16b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #7 Skrevet 10. juli 2015 Sånn bok hørtes lurt ut vet du om noen bok som er sånn ? Hva heter den ? Trenger noen tips jeg og typen å Ja, husker ikke hva den jeg vurderer heter. Jeg var i en butikk hvor det var flere bøker under dette emnet. Sikkert flere interessante! Når han er så fordomsfull og så lite interessert i at dere veileder hverandre og at du tar på deg selv under akten ser jeg faktisk ikke hvorfor du fortsatt er med han. Vi har ikke vært sammen veldig lenge. Og han har mange kvaliteter utenom det seksuelle såklart. Sexen er stort sett god (jeg er veldig nær å komme, veldig ofte), jeg bare vet at det kan bli mye bedre. Det tar jo gjerne litt tid å bli kjent med hverandre, så jeg kunne ikke vurdert å dumpe han for dette. Må få han til å se alvoret i det, og snakke i en grei tone. Vi begge har noen ganger blitt oppgitte og frustrerte når temaet dukker opp. Fyren vet jo ikke helt hva det bør gå i, så finner jeg en fin måte å snakke med han om dette på, så kan jo hans moves eksklusivt tilrettelegges for meg. Han er en bra fyr, man skulle bare tro han var fra en annen tidsepoke når det kommer til sex, som i mer enn samleie.... Anonymous poster hash: c05cd...fd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå