Gå til innhold

Mørkere urin...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg drikker fremdeles mer enn nok vann, like mye som jeg vanligvis gjør men de siste dagene har urinen vært en del mørkere enn vanlig...Er det bare slik det er noen ganger?

Har også en liten mistanke om at jeg kan ha fått sopp i underlivet, kan det komme av dette?

Anonymous poster hash: 5a4e1...dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt mørkere urin enn vanlig selv om jeg har drukket større mengder vann enn jeg pleier, rett og slett fordi jeg svetter ut mesteparten fordi det har vært dritvarmt her jeg bor (og jobber)

Har det vært varmt der du er, er det helt normalt.

Prøv å få i deg litt mer væske og kjøl ned kroppen når du har sjansen, så vil urinen som regel gå tilbake til normalt.

Det er som regel ingen sammenheng mellom fargen på urinen og soppinfeksjon i underlivet, det er større sannsynlighet for at du har fått sopp fordi du har vært svettere enn vanlig i skrittet. (hvis det har vært varmt der du bor da)

Jeg må bytte undertøy to ganger daglig for å unngå sopp nå om dagen, fordi undertøyet mitt blir gjennomvått av svette.

AnonymBruker
Skrevet

Ts: 

Det er ikke noe særlig varm her jeg bor, så at jeg svetter det tror jeg ikke (haha, ingen sommer på meg i år :P )

Anonymous poster hash: 5a4e1...dcc
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være noe du har spist? :)

Anonymous poster hash: bbe54...1a7
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Gikk til og med å sjekket meg for kjønnssykdom siden jeg syns det var så snodig å ha langvarig mørkere urin. Merkelig.

Anonymous poster hash: 48ef9...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...