Gå til innhold

Elitesingles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener selv at jeg er en bra kvinne som fortjener en bra mann, men føler likevel at det er litt pretensiøst å opprette profil på Elitesingles. Er det noen her som har gode erfaringer derfra? Er det bedre mannfolk der enn på Sukker, Match, Møteplassen, Tinder etc?



Anonymous poster hash: d1cba...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, falt for reklamen du også ja?



Anonymous poster hash: e1bc7...530
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg langt vekke!!! Av alle datingsider er det vel den dårligste av de alle. Av mine matcher er det få med utdannelse, få attraktive (jeg er ikke veldig kresen) og jeg har aldri lest så mange profiler med skrivefeil, lite informasjon og dårlige bilder noen andre steder.

Sløsing av penger!!!

Anonymous poster hash: b9d27...a10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selv at jeg er en bra kvinne som fortjener en bra mann, men føler likevel at det er litt pretensiøst å opprette profil på Elitesingles. Er det noen her som har gode erfaringer derfra? Er det bedre mannfolk der enn på Sukker, Match, Møteplassen, Tinder etc? Anonymous poster hash: d1cba...607

Jeg er på elitesingles, er ikke betalende medl... :-) får noe besøk, men kun ett brev... Liker bedre zoosk....men skriv gjerne til meg...:-)

Hilsen en bra mann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kalle det golddigerswatch eller noe? Denne siden tiltrekker seg jo søppeldamer som er ute etter en "bra" mann med utdannelse (les: masse penger som hun kan bruke)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om en som er medlem der og han er definitivt ikke noe bedre enn den vanlige mannen i gata verken utseendemessig eller ellers.

Anonymous poster hash: 80132...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elitesingles sin reklame: Pene slanke og velutdannede damer møter vellykkede ressurssterke og pene menn.

Virkeligheten: Kryr av folk i helsetrøye og ølmage som har svennebrev i assisterende dasstømming.



Anonymous poster hash: edaa8...f62
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Du finner ikke de bra menneskene på nettsider som reklamerer på den måten ;)

Bra mennesker med gode verdier (som du kan dele livet med) elsker deg for den du er, uavhengig av hva som står i CV'en din. Hvis utgangspunktet er hva du jobber med, er grunnlaget for et forhold ikke der - det er dødfødt med mindre man "inngår en avtale om å leve under samme tak og dele på utgifter" istedet for å finne en kjæreste og kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Det er jo ganske åpenbart at skaperne av den nettsiden har funnet en nisje i nettdatingmarkedet de kan tjene penger på. Og det helt uten å levere det de markedsfører.

For hvis dette skulle fungere etter hensikten så måtte brukerne sende inn papirer på kvalifikasjonene sine. Det er selvsagt umulig, og dermed kan det aldri bekreftes at folk har den utdannelsen de påstår å ha. Hverken på "Elitesingles" (humre...) eller på hvilken som helst annen datingside hvor utdanningsnivå oppgis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for mange år siden var jeg medlem der. Og har aldri fått svar fra så mange slasker i mitt liv. Bare tull alt sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at man kan se null bilder (inkl. profilbilde) med mindre man betaler i dyre dommer?

Da er det jo lite vits...

 

 



Anonymous poster hash: bc7dd...44e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy andel menn med ambisjoner:

Sentralbanksjefens årstale

John Fredriksens julebord



Anonymous poster hash: d1d82...eb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Elitesingles er verre enn Møteplassen,som neste alle her på singelforumet klager på?



Anonymous poster hash: 9f45e...dc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke er i nærheten av å kaste opp litt i munnen når man hører eller ser reklamen for elitseingles, er man nok ikke noen god match for meg. Kunne aldri tenkt meg å bruke den siden. Tror egentlig bare det er okcupid (gratis) og sukker (ser ut til å funke bra for mange) jeg kunne tenkt meg å registrere meg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste grunnen til at jeg ville registrert meg på elitesingles (som mann) ville i så fall være for å bruke det som et grunnlag for å kryssjekke profiler mot andre nettsteder. Dvs. at jeg ville vært skeptisk til kvinner som samtidig f. eks. var på Match og som også hadde profil på elitesingles. 



Anonymous poster hash: 940cc...eb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den eneste grunnen til at jeg ville registrert meg på elitesingles (som mann) ville i så fall være for å bruke det som et grunnlag for å kryssjekke profiler mot andre nettsteder. Dvs. at jeg ville vært skeptisk til kvinner som samtidig f. eks. var på Match og som også hadde profil på elitesingles. 

Anonymous poster hash: 940cc...eb8

 

Hva om de gjør nøyaktig det samme? 

Anonymous poster hash: 1e415...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...