Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drakk nettopp vann fra en plastkopp, og så hørte jeg et lite "smell", og så fikk jeg støt rett i den ene fortannen! Var skikkelig vondt og gjør fremdeles vondt :(

Visste ikke at det var mulig at dette kunne skje? Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk nettopp vann fra en plastkopp, og så hørte jeg et lite "smell", og så fikk jeg støt rett i den ene fortannen! Var skikkelig vondt og gjør fremdeles vondt  Visste ikke at det var mulig at dette kunne skje? Noen andre som har opplevd det?

Alder? Hvilken tann? Var tanna hel eller hadde den fylling(er)? Er den nå løsere enn nabotennene? Er den ømfintlig når du pikker på den? Følsom for kaldt vann/is?

Skrevet

Er 22 år, var den ene fortannen, tanken er hel og har ingen skader tror jeg. Den virker helt normal, men hadde vondt i et par minutter etterpå. Kan drikke kaldt vann normalt.

Skrevet

Jeg går ut fra at det var i overkjeven, siden du hørte noe?

Jeg tror du kan ta dette helt med ro. Nei, jeg vet ikke helt sikkert hva det var. 

Skrevet

Ja, var overkjeven. Virker som om tannen har det fint nå ihvertfall :) Var bare dagens merkelige hendelse, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...