AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #1 Skrevet 9. juli 2015 Haahhaa, nei huff. Koste med mannen istad, og han lilker å ta pikken sin mellom rumpeballene mine når vi ligger i skje. Sånn lå vi en stund til han gikk for å dusje. Etter at han hadde dusjet, sa han "Men vask deg før vi koser der mellom da, jeg hadde noe brunt på pikken"... Åh..... Ekkelt og flaut HAAHA noen andre som har noe bæsje-historier? Vil ikke føle meg som den eneste hahha! Anonymous poster hash: 797ab...885 1
tørkestativ Skrevet 9. juli 2015 #2 Skrevet 9. juli 2015 Det virker som han tok det ganske greit da! men forstår at du syns det var flaut. Har ingen historier å dele, ENDA 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #3 Skrevet 9. juli 2015 God trolling. Kjedelig i sommerferien? Anonymous poster hash: f797a...8f6
FrittgåendeBurugle Skrevet 9. juli 2015 #4 Skrevet 9. juli 2015 God trolling. Kjedelig i sommerferien?Anonymous poster hash: f797a...8f6 Hvorfor mener du at det er trolling? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Hvorfor mener du at det er trolling? Kan aldri forestille meg at noen ikke kjenner at de har avføring i rumpa. Anonymous poster hash: f797a...8f6 1
Gjest Elseby13 Skrevet 9. juli 2015 #6 Skrevet 9. juli 2015 Men tørker du deg ikke etter dobesøk da??
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #7 Skrevet 9. juli 2015 Haahaskulle så gjerne ønske det var trolling selv! Jeg sa raskt "eeh, det er utflod fra mensen jeg hadde for noen dager siden". Han kjøpte den. TROR jeg. Anonymous poster hash: 797ab...885 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Haha, pulekompisen min skulle absolutt ta meg bak etter en fuktig natt på byen. Jeg rakk ikke å verken tømme meg, eller noe annet enn vanlig hygiene før vi havnet til køys. Vi hadde deilig, heftig analsex, og han sovnet fort etter vi var ferdig. Dagen etter lo han og sa at vi burde kanskje bli mer nøye på tømming og skylling før anal. Tok det heldigvis veldig greit, og det var jo ikke annet å forvente sånn egentlig, men gud så flau jeg ble (Var bare litt spor av avføring, men likevel..) Anonymous poster hash: ecd0a...fd7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Man merker jo om man har fersk og fuktig bæsj i rumpa. En tørka stripe i kanten på selve rumpehullet er noe annet, men det smitter ikke over sånn uansett og da måtte jo pikken hans skrubba rumpahullet ditt omtrent. Så ja dette er trolle post. Men for all del, det kunne jo vært som unnskyldningen din var, at det faktisk var mens-rester, for de er jo ofte brun-svart gugge , og den som annen utflod kan man jo ikke kontrollere, eller kjenne like godt som bæsj! Anonymous poster hash: 4f838...1c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå