Gå til innhold

Testet deg for kjønnssykdommer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når fikk du svar? Fikk du svar om de var negative også?

Det er nå 2 uker siden jeg leverte en urinprøve.. ikke fått noe svar. Bør jeg ringe og mase? Det er 2 uker på Fredag, altså i morgen. 

Anonymous poster hash: 58c3e...025
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får svar etter 1 uke , kun hvis prøven er positiv. Så da var det ingen funn på deg :) No worries

Anonymous poster hash: 510ac...bcb
AnonymBruker
Skrevet

Man får svar etter 1 uke , kun hvis prøven er positiv. Så da var det ingen funn på deg :) No worries

Anonymous poster hash: 510ac...bcb

ok. Jeg har angst for å ta urinprøver. Jeg får rett og slett panikk av å må gi ifra meg en urinprøve. 

Så etter 2 år med frykt for sykdommer (holdt meg unna sex pga frykten). Så klarte jeg endelig å levere den hersens prøven. Jeg måtte levere en prøve pga en urinveisinfeksjon som gikk til nyrene (nyrebekkenbetennelse) for noen få måneder siden. Ba de om å sjekke for det som sjekkes kan samtidig. 

Har ventet på telefonen i to uker nå. 

Synes de i det minste bør si ifra at testen er negativ :( 

Tørr ikke å ringe uten grunn heller, for de kontordamene er så sure! 

ts

Skrevet

Det er vanlig praksis å kun høre fra legen hvis det er utslag på prøvene; er de normale tar de da ikke kontakt. Så mest sannsynlig så fant de ikke noe galt, men hvis du vil ha en ekstra bekreftelse så ringer du og sjekker - det er også ganske normalt å gjøre. Det er forresten torsdag, ikke fredag, i morgen :).

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leverte urinprøve sa legen at det tok ca en uke, men at det kunne ta opp i mot to uker. Hadde jeg ikke fått noe brev innen to uker så hadde jeg altså ikke noen sykdommer fikk jeg beskjed om. Ukene gikk og jeg ble glad over å ikke ha noe, men så etter nesten 4 uker kom brevet om at jeg hadde noe. Ble ekstra skuffet over det da, siden jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde noe siden jeg ikke hadde fått brev. 

Anonymous poster hash: a5659...abe
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig praksis å kun høre fra legen hvis det er utslag på prøvene; er de normale tar de da ikke kontakt. Så mest sannsynlig så fant de ikke noe galt, men hvis du vil ha en ekstra bekreftelse så ringer du og sjekker - det er også ganske normalt å gjøre. Det er forresten torsdag, ikke fredag, i morgen :).

Det er Torsdag nå, klokken er over midnatt :) Tenkte at få ser denne tråden i kveld nå. 

Når jeg leverte urinprøve sa legen at det tok ca en uke, men at det kunne ta opp i mot to uker. Hadde jeg ikke fått noe brev innen to uker så hadde jeg altså ikke noen sykdommer fikk jeg beskjed om. Ukene gikk og jeg ble glad over å ikke ha noe, men så etter nesten 4 uker kom brevet om at jeg hadde noe. Ble ekstra skuffet over det da, siden jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde noe siden jeg ikke hadde fått brev. 

Anonymous poster hash: a5659...abe

Har hørt om flere som har opplevd dette.. kanskje jeg bør prøve å ringe i morgen likevel... 

ts

Skrevet

Det er Torsdag nå, klokken er over midnatt :) Tenkte at få ser denne tråden i kveld nå.

Har hørt om flere som har opplevd dette.. kanskje jeg bør prøve å ringe i morgen likevel...

ts

Ah beklager, tenkte ikke på det sånn:)

Jeg ville nok tatt en telefon i morgen ja (på torsdag altså:P) bare for sikkerhetsskyld :)

AnonymBruker
Skrevet

Ringte nå; NEGATIIIIIV  :danse:  :danse:

Pass opp mannfolk, for her kommer jeeeeg.  :danse:

ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...