Gå til innhold

Hvordan tindrer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du bruker Tinder, kan du si litt om hvordan du tindrer. Jeg tenker da på sveipingen, om du sveiper "ja" på typen 9 av 10 stykker, eller 1 av 10, og bruker du Tinder ofte?

Anonymous poster hash: be19f...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tindrer ikke nå som jeg er i et forhold, men da jeg var singel var jeg innom hver dag. Det var liksom som å sjekke Facebook :)

Var ikke så mange som fikk ja hos meg. Kanskje 10 av 200.

 

Hilsen kresen jente som vet hva hun vil ha og fikk det ;) ;) ;)  :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tindrer ikke nå som jeg er i et forhold, men da jeg var singel var jeg innom hver dag. Det var liksom som å sjekke Facebook :)

Var ikke så mange som fikk ja hos meg. Kanskje 10 av 200.

 

Hilsen kresen jente som vet hva hun vil ha og fikk det ;) ;) ;)  :blomst:

Du skummer fløten, og slipper å ta en slurk av bunnslagget. Heldig. :)

Anonymous poster hash: be19f...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tindrer ikke nå som jeg er i et forhold, men da jeg var singel var jeg innom hver dag. Det var liksom som å sjekke Facebook :)

Var ikke så mange som fikk ja hos meg. Kanskje 10 av 200.

 

Hilsen kresen jente som vet hva hun vil ha og fikk det ;) ;) ;)  :blomst:

Altså 1 av 20. Jeg synes ikke det er så lite. Det er nok helt vanlig. 

 

For min del blir det nok mer 1 av 30 eller 1 av 40. Jeg er generelt ikke kresen eller spesielt utseendefiksert når jeg møter noen "i det virkelige liv". Klart har jeg preferanser, og disse blir nok tydeligere på tinder. I realiteten faller disse preferansene ganske bort. 

 

Jeg synes det er mye spesielt å finne på tinder. Det er mange motorsykler, biler, cheesy profiltekster, barn, treningsbilder, muskelbilder. Jeg synes det er mange harry typer på tinder. Så er det også den totale motsetningen, slike glatte typer. Det er også mange hipstere (helskjegg er jo svært populært nå). Dette appellerer ikke til meg i noen grad, så da er det jo plutselig blitt flere titalls jeg har swipet venstre til. 

 

Så swiper jeg også venstre til flere når det kommer til utseende selvsagt. For å presisere har jeg ikke slike "utseendekrav" i virkeligheten, men preferansene kommer tydeligere frem på tinder der man swiper blant mange hundre menn. Jeg liker litt grove trekk og mandige trekk. Mange norske menn har litt runde og litt mykere trekk, særlig litt unge gutter. Jeg er selv 20 år, men de fleste jeg har trykket liker på er rundt 30 år - eller mer. 

 

Jeg bruker tinder i perioder. Når jeg bruker det er jeg ganske aktiv og er innom hver dag, men så blir det helt stille for flere måneder før jeg tar det opp igjen. Jeg er ikke i et forhold og har ikke vært det heller i disse  pausene. 

Anonymous poster hash: 770f1...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså 1 av 20. Jeg synes ikke det er så lite. Det er nok helt vanlig. 

 

For min del blir det nok mer 1 av 30 eller 1 av 40. Jeg er generelt ikke kresen eller spesielt utseendefiksert når jeg møter noen "i det virkelige liv". Klart har jeg preferanser, og disse blir nok tydeligere på tinder. I realiteten faller disse preferansene ganske bort. 

 

Jeg synes det er mye spesielt å finne på tinder. Det er mange motorsykler, biler, cheesy profiltekster, barn, treningsbilder, muskelbilder. Jeg synes det er mange harry typer på tinder. Så er det også den totale motsetningen, slike glatte typer. Det er også mange hipstere (helskjegg er jo svært populært nå). Dette appellerer ikke til meg i noen grad, så da er det jo plutselig blitt flere titalls jeg har swipet venstre til. 

 

Så swiper jeg også venstre til flere når det kommer til utseende selvsagt. For å presisere har jeg ikke slike "utseendekrav" i virkeligheten, men preferansene kommer tydeligere frem på tinder der man swiper blant mange hundre menn. Jeg liker litt grove trekk og mandige trekk. Mange norske menn har litt runde og litt mykere trekk, særlig litt unge gutter. Jeg er selv 20 år, men de fleste jeg har trykket liker på er rundt 30 år - eller mer. 

 

Jeg bruker tinder i perioder. Når jeg bruker det er jeg ganske aktiv og er innom hver dag, men så blir det helt stille for flere måneder før jeg tar det opp igjen. Jeg er ikke i et forhold og har ikke vært det heller i disse  pausene. 

Anonymous poster hash: 770f1...920

 

 

Word! Har funnet ut at den type menn jeg liker best ikke er på steder som Tinder.

 

Uansett hvor kjekk en mann er, får han ikke noe ja-sveip hos meg om han poser i speilet, på trening eller har en bil som profilbilde :P

 

Men det er bra vi er litt kresne, eller hva? Det gjør jo at vi velger de rette mennene! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper ja på ca 1 av 20, og er bare på tinder i korte perioder, kanskje 3 dager hvor jeg sveiper hver kveld, så er jeg ikke der på noen uker, så er jeg innom litt, så er jeg borte noen måneder igjen . Går fort lei av dødfødte samtaler der inne.



Anonymous poster hash: b289c...9c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mange her på Tinder. Det er svært få som sveipes til høyre her. Altfor mange bolere som flekser til kameraet *pjuk*



Anonymous poster hash: 7bea5...7be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...