AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Hei, jeg har hatt mensen en god stund nå, og har brukt tamponger nesten hver måned (er 15 btw). Jeg lurer bare på om dere vet om noen steder man kan kjøpe tampax pearl her i norge. Jeg er ikke så glad i o.b eller libresse sine tamponger, og jeg synes det er ukomfertabelt å bruke binf. Takk for svar Anonymous poster hash: 8ab7a...f8f
tørkestativ Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Har sett tampax på flere matbutikker coop mega og meny mener jeg
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Har sett tampax på flere matbutikker coop mega og meny mener jeg Men er du sikker på at det er tampax pearl? fordi jeg har sett tampax selv, men ikke tampax pearl. Men takk uansett Anonymous poster hash: 8ab7a...f8f
tørkestativ Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Nei er ikke sikker på at det er pearl.. så ikke at du hadde skrevet det, hehe sorry! Hva er forskjell?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Nei er ikke sikker på at det er pearl.. så ikke at du hadde skrevet det, hehe sorry! Hva er forskjell? Tampax pearl har plasthylse, mens tampax har papp hylse Anonymous poster hash: 8ab7a...f8f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Jeg såg tampax pearl på coop obs igår, visst det var til hjelp. Anonymous poster hash: 1fa4f...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Kiwi Anonymous poster hash: 04c95...e0e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Er det ikke fryktelig miljøfiendtlig, og litt vel "bruk og kast" med slike hylstere? Vil tro du ikke bruker det hylsteret hver gang? Hvorfor ikke bare bruke OB? Anonymous poster hash: ac208...bce 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Er det ikke fryktelig miljøfiendtlig, og litt vel "bruk og kast" med slike hylstere? Vil tro du ikke bruker det hylsteret hver gang? Hvorfor ikke bare bruke OB? Anonymous poster hash: ac208...bce Nettop.Miljøfientlig og ikke noe mer hygienisk heller,for du får jo blod på innføringshylsen.Upraktisk virker det også,siden du jo må kvitte deg med den innføringshylsen et sted.. Prøvde Tampax for første gang i sommer (har alltid brukt OB,Libresse tamponger og Dermica tamponger fra apotek1 før det),og skjønner ikke at noen orker å bruke det. Anonymous poster hash: ead93...27e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Er det ikke fryktelig miljøfiendtlig, og litt vel "bruk og kast" med slike hylstere? Vil tro du ikke bruker det hylsteret hver gang? Hvorfor ikke bare bruke OB? Anonymous poster hash: ac208...bce Eller enda bedre: Menskopp. Anonymous poster hash: 50d61...d24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå