AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Noen ganger orker ikke du som kvinne å ha sex. Du sier nei. Så blir han frustrert og går og runker. Hva gjør du da? Tenker "Jaja la han holde på"? Eller tenker du "Hvorfor kan han ikke holde seg i skinnet til jeg er klar?" Anonymous poster hash: 6016b...8af
Gjest Blubberella Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Jeg tenker at det er bra. Han får lettet på trykket uten at jeg trenger å bidra. Dessuten er det sunt og forebygger prostatakreft at menn får utløsning hver dag. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor skulle ikke dette være greit? Det er ikke slik at hans seksualitet er forbeholdt deg eller at han må "holde seg i skinnet til du er klar". Jeg har lite til overs for denne tankegangen her. Først avviser man sex, og så blir man irritert fordi han vil tilfredstille seg selv? Anonymous poster hash: 1b98d...4fa 13
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Jeg synes uansett at menn som runker er ytterst opphissende. Jeg ville nok ikke ha latt han fullføre alene uansett. Anonymous poster hash: 1b98d...4fa 3
oeas Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor skulle ikke dette være greit? Det er ikke slik at hans seksualitet er forbeholdt deg eller at han må "holde seg i skinnet til du er klar". Jeg har lite til overs for denne tankegangen her. Først avviser man sex, og så blir man irritert fordi han vil tilfredstille seg selv? Anonymous poster hash: 1b98d...4fa Tror ikke de er så gamle de som tenker sånt. 3
Mendaså Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Noen ganger orker ikke du som kvinne å ha sex. Du sier nei. Så blir han frustrert og går og runker. Hva gjør du da? Tenker "Jaja la han holde på"? Eller tenker du "Hvorfor kan han ikke holde seg i skinnet til jeg er klar?"Anonymous poster hash: 6016b...8af Hva tenker du når han er kåt som faen og kun vil ha DEG! Men du gir han det kalde korte svaret : "jeg orker ikke nå..." Skal mannen da føle du er utro fordi du ikkevorker (mer) sex idag eller skal han godta at du som alle andre har DINE rettigheter og om du virkelig ikke gidder å bidra med så mye som et runk, er det hans fødte rett å kunne stå til ansvar for sitt egen sex-liv så lenge det ikke inngår utroskap osv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Har aldri opplevd at det har skjedd med meg og min samboer, men jeg har oppfordret han til å gjøre det hvis han har lyst. Syns det er helt greit Anonymous poster hash: f0f32...4ce
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Da hadde jeg følt meg som et tømmehøl han ikke slapp til på. Anonymous poster hash: 9e7e5...51c 3
Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Synes det er greit at en mann kan runke om dama ikke vil ha sex, så lenge det ikke går utover sexen ellers i forholdet, slik at det blir kun runking og ikke noe sex. 1
oeas Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Synes det er greit at en mann kan runke om dama ikke vil ha sex, så lenge det ikke går utover sexen ellers i forholdet, slik at det blir kun runking og ikke noe sex. At en mann runker når dama ikke vil ha sex ser jeg bare på som naturlig. Hvis hun vil så slipper jo han å runke. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Da hadde jeg følt meg som et tømmehøl han ikke slapp til på.Anonymous poster hash: 9e7e5...51c Godt sagt. Anonymous poster hash: 6016b...8af
Gjest Avocado Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Da ville jeg blitt veldig glad. Ikke sjeldent at jeg oppfordrer min kjære til det hvis jeg kommer til kort.
Gjest Morello Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Hender veldig sjeldent at jeg sier nei til sex og gjør jeg det suger jeg han som oftest eller hjelper ham med runkinga, men skulle han fått lyst til å gå og runke for seg selv hadde det selvsagt vært helt greit..! ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Ingen har noe med andres onaneringsvaner. Hvorfor i alle dager skal DU bestemme når han skal få lov til å runke?? Jeg er kvinne, og om jeg har lyst til å onanere, så gjør jeg det. Om mannen har lyst å runke, så får han jo bare gjøre det. Anonymous poster hash: 7b57e...f78 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Da hadde jeg følt meg som et tømmehøl han ikke slapp til på.Anonymous poster hash: 9e7e5...51c At denne posten har fått 3 plusser allerede sier jo sitt om hvor forskrudd syn mange kvinner har på ting. Virkelig? Det at han trenger å lette på trykket, men du ikke er tilgjengelig noe han respekterer og tar seg et runk i stedenfor, er negativt? Anonymous poster hash: 4f53a...eaf 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 At denne posten har fått 3 plusser allerede sier jo sitt om hvor forskrudd syn mange kvinner har på ting. Virkelig? Det at han trenger å lette på trykket, men du ikke er tilgjengelig noe han respekterer og tar seg et runk i stedenfor, er negativt?Anonymous poster hash: 4f53a...eaf Kvinnfolk er en butthurt gjeng..Anonymous poster hash: d2641...143 3
Gjest Miss.Silver Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har aldri nektet mannen min sex, om jeg ikke har så veldig lyst en gang eller to fordi jeg holder på med noe feks, gjør jeg noe gøy ut av det slik at jeg får lyst, og vi koser oss sammen begge to! Men om han skulle runke, så ville jeg bare latt han holdt på Og ikke dra meg som kvinne under den "orker ikke sex greia" ... Hvorfor skulle man ikke orke eller ha lyst på sex med sin egen mann??
peppermyntete Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Jeg pleier ikke å si nei, men siden vi bor så langt fra hverandre at vi kun sees på helg regner jeg da med han ordner seg selv i mellomtiden siden noe annet ikke er mulig. Null problem det vel!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har aldri nektet mannen min sex, om jeg ikke har så veldig lyst en gang eller to fordi jeg holder på med noe feks, gjør jeg noe gøy ut av det slik at jeg får lyst, og vi koser oss sammen begge to! Men om han skulle runke, så ville jeg bare latt han holdt på Og ikke dra meg som kvinne under den "orker ikke sex greia" ... Hvorfor skulle man ikke orke eller ha lyst på sex med sin egen mann?? Ehm... Mensen? Totalt utslitt etter jobb? Syk? Barna ser på? Må reise om 10 minutter? Har nettopp onanert selv, for jeg trodde ikke det ble noe i dag? Spiste noe jeg ikke tålte og føler meg helt ræva? Er så trøtt at jeg holder på å dø? Drittsur fordi han har vært en idiot? Holder på med noe viktig? Skulle ha dusja og føler meg alt annet enn fresh? Middagen svir seg? Er veldig engasjert i noe annet akkurat nå? Hvis vi venter til det faktisk passer, så blir det deilig sex i stedet for pliktsex? Det finnes 1000 grunner til å ikke ha sex i kveld.. Anonymous poster hash: b9a88...503 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Ehm... Mensen? Totalt utslitt etter jobb? Syk? Barna ser på? Må reise om 10 minutter? Har nettopp onanert selv, for jeg trodde ikke det ble noe i dag? Spiste noe jeg ikke tålte og føler meg helt ræva? Er så trøtt at jeg holder på å dø? Drittsur fordi han har vært en idiot? Holder på med noe viktig? Skulle ha dusja og føler meg alt annet enn fresh? Middagen svir seg? Er veldig engasjert i noe annet akkurat nå? Hvis vi venter til det faktisk passer, så blir det deilig sex i stedet for pliktsex? Det finnes 1000 grunner til å ikke ha sex i kveld.. Anonymous poster hash: b9a88...503 Men ingen grunner til å nekte han å onanere. Anonymous poster hash: 4f53a...eaf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå