Gå til innhold

hemoroide, hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt utvendig  hemoroide i en uke nå. Den er ikke vond lenger, men jeg kjenner at den er der. Det var vondt i begynnelsen,men fikk stikkpiller og scheriproct av legen, og det hjelper mot smertene. Medisinene har jeg brukt en uke nå.Prøver også å putte hemoroiden inn, men den popper fort ut igjen.

Nå ser og kjenner jeg at jeg er blitt sår og rød rundt rumpehullet og rundt hemoroiden. Kan det være salven som har gjort dette? 

Hva gjør jeg om hemoroiden ikke forsvinner? 

Anonymous poster hash: 07606...f83
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om den ikke forsvinner etter bruken av stikkpillen og kremen etter anbefaling av lege, så oppsøker du på nytt legen og legen bestemmer hva som skal prøves videre.

Anonymous poster hash: 05ee9...fe8
AnonymBruker
Skrevet

det kan være den har blitt trombosert.

uansett kan det gi lindring og ta et vannbad med grønnsåpe i.

Anonymous poster hash: c3fae...2ab
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har ikke lyst til å reise til legen denne uken. Jeg har menstruasjon. Skal jeg da fortsette å ta stikkpille og krem? Jeg vurderer egentlig å ikke ta krem i morgen, siden det er så sårt og rødt.

Anonymous poster hash: 742a4...7f5
Skrevet

Sheriproct er vel en kortisonkrem om jeg ikke tar helt feil. Kanskje prøve noe mildere?

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har ikke lyst til å reise til legen denne uken. Jeg har menstruasjon. Skal jeg da fortsette å ta stikkpille og krem? Jeg vurderer egentlig å ikke ta krem i morgen, siden det er så sårt og rødt.

hvis den er trombosert og har blitt større så kan det hende du må skjære den opp.

Anonymous poster hash: c3fae...2ab

AnonymBruker
Skrevet

Sheriproct er vel en kortisonkrem om jeg ikke tar helt feil. Kanskje prøve noe mildere?

Takk. Dette minnet meg om at jeg har en hemoroidekrem som det ikke er kortison i. Da kan jeg bruke den fram til neste uke. Tusen takk. 

Skrevet

Takk. Dette minnet meg om at jeg har en hemoroidekrem som det ikke er kortison i. Da kan jeg bruke den fram til neste uke. Tusen takk.

håper det hjelper :)
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem, men hatt denne kanskje 2 mnd nå..

Bahh, hva gjør man når krem ikke fungerer eller det går over av seg selv, er det vanlig å komme for å operere det vekk?

Supert for en som har total legeskrekk...

Anonymous poster hash: e467e...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...