AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Har siden juni gått ned 5 kg, uten å gjør noe. Spiser normalt. Eller usunt. ( da jeg gjorde det før gikk jeg bare opp) tisser mye, sliten( det har jeg vell vert i noen år) Livredd for kreft! Er det sjeldent med kreft i magen når du er ung?(22 år) andre som har opplevd det ?Anonymous poster hash: c214a...8fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Har du sjekka ut diabetes? Anonymous poster hash: f3a55...150
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Hva med å OPPSØKE LEGE dersom du er bekymret? Anonymous poster hash: 476d6...8a4 5
N99 Skrevet 12. juli 2015 #4 Skrevet 12. juli 2015 Ville absolutt testet for diabetes! Høres veldig likt ut...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #5 Skrevet 12. juli 2015 Er du skikkelig tissatrengt når du går på do? Eller er det bare slik at du føler du må litt på do? Jeg er nemlig slik at jeg hater å føle at jeg MÅ tisse, så jeg går ofte på do for å unngå det. Blitt skikkelig uvane . jeg merker at jeg drikker MYE mer på jobb enn hjemme, resultatet er flere besøk på do og all aktiviteten på jobb gjør ikke at jeg går opp i vekt akkurat. Kan det være at du er i en lignende situasjon? Hvis ikke så sjekk med legen din. Har du sluttet å trene forresten? Man går ofte ned i vekt daAnonymous poster hash: cfb77...60e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå