Gå til innhold

Sykepleiere se hit! :)


Gjest Lilla_Stjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Lilla_Stjerne

Hei.

 

Jeg er en relativ ung sykepleier, ble utdannet for 4 år siden. På disse 4 årene har jeg hatt tøffe år med mye som har skjedd privat. Dette har resultert i stram nakke, og ryggproblemer som har kommet snikende. Jeg jobbet ved et sykehjem, men måtte gå over på natt pga det ble for tungt :/ Det har i ettertid vist seg at jeg har skjev nakke, skjev rygg og mest sannsynlig har det dukket opp senskader etter bilulykke for 10 år siden,

Ryggsmertene og nakkeproblemene startet 2 år etter jeg var ferdig, har aldri hatt noen problemer i praksis, jobbsammenheng før utdannelsen eller de to første årene  som sykepleier så dette kunne ikke forutses.

 

Jeg trenger nå en litt lettere jobb, drømmen er en dagtid jobb da jeg har en mann som jobber skift og vi skal ha barn etterhvert. Videreutdanning er aktuelt, på sikt er ønsket og har lenge vært helsesøster. Det skjer nok ikke med det første, pga vanskelighet å komme inn.

Uansett så har jeg vell to spørsmål:

 

1. Noen som har jobber som Sykepleier som de mener kan være overkommelig for ei med ryggproblemer?

 

2. Hvor jobber dere som ikke jobber turnus?

Endret av Lilla_Stjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange tråder finnes det egentlig om dette temaet?

Er dere ikke klar over at det er en tung jobb, og at dere må regne med å jobbe turnus?
Virker som om de fleste får en oppvekker etter at dere er ferdig med utdannelsen.



Anonymous poster hash: a7078...55f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilla_Stjerne

Hvor mange tråder finnes det egentlig om dette temaet?

Er dere ikke klar over at det er en tung jobb, og at dere må regne med å jobbe turnus?

Virker som om de fleste får en oppvekker etter at dere er ferdig med utdannelsen.

Anonymous poster hash: a7078...55f

Les innlegget!