Gå til innhold

Narkomane og sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis tunge narkomaner får sex. Er det håp for alle ;)

Anonymous poster hash: 6de73...b38

Hvorfor det? Ser du på tunge narkomane som dårlige eller eklere enn "alle" og deg selv?

Jeg ligger mye heller med en narkoman bestevenn med varm personlighet og mye livsvisdom,

enn en kald, upersonlig, moralsk kvalm kjekk fyr. I narkomane miljøer rekker man jo å bli godt kjent med folk, man holder sammen i tykt og tynt og har ofte kjent hverandre flere år før man har sex. Det er viktigere for meg enn en mann som går lei av å vente på fitta mi etter han har møtt meg fire ganger og som aldri kan snakke dypt om livets opp og nedturer.

Anonymous poster hash: a1ec4...a4d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk sexlysten øker. Tenk da, alt i kroppen blir jo hypa opp.

Har aldri tatt noe slags form for narkotika, men vil tro at de som gir deg "energi" gir deg økt sexlyst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det avhegner helt av dopen det. Mange som uttaler seg med null kunnskap om rusmisbruk her iallefall...

Anonymous poster hash: d48f0...43d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Ser du på tunge narkomane som dårlige eller eklere enn "alle" og deg selv?

Jeg ligger mye heller med en narkoman bestevenn med varm personlighet og mye livsvisdom,

enn en kald, upersonlig, moralsk kvalm kjekk fyr. I narkomane miljøer rekker man jo å bli godt kjent med folk, man holder sammen i tykt og tynt og har ofte kjent hverandre flere år før man har sex. Det er viktigere for meg enn en mann som går lei av å vente på fitta mi etter han har møtt meg fire ganger og som aldri kan snakke dypt om livets opp og nedturer.

Dette oppfatter jeg som en romantisering av rusmiljøet. Det kan godt hende du er en del av et rusmiljø der alle er snille med hverandre og "holder sammen i tykt og tynt", men min erfaring er at rusmiljøene er utrolig kalde og kyniske, og behovet for stoff går foran alt annet. 

Anonymous poster hash: 484df...395

• Liker 9
Gjest iGirl
Skrevet

Mange har mye sex, og de får penger for det...... for å kjøpe mer dop. Og det er norske mannsgriser som finansierer deres ulykke ved å knulle dem, men det de i realieten gjør er å voldta dem slik at de får nok penger til å få tak i narkotika.

Så drar de hjem til sine koner og barn og later som ingenting (og kanskje smitter de kona også).

Anonymous poster hash: 64fd8...ca2

Sidestiller du virkelig prostitusjon og voldtekt her? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opiater og andre downers vil gjøre sexlysten mindre (selv om det fremdeles kan være veldig fint med sløv sex), mens stimulerende stoffer som amfetamin og MDMA vil holde deg i gang hele natta :P 

Om man er tung rusmisbruker vil dette gå utover kroppen og helsen, noe som også selvfølgelig går utover sexlysten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meh. Jeg tar kokain 2+ ganger i uken, og sexen er utelukkende bra i rus. Holder på i timesvis og er kjempekåt. God lyst ellers, men gidder ikke holde på lenge. Er ikke narkoman, og anbefaler ingen å ta dop. Det er dyrt og dumt!

Anonymous poster hash: a32ed...2df

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Mange har mye sex, og de får penger for det...... for å kjøpe mer dop. Og det er norske mannsgriser som finansierer deres ulykke ved å knulle dem, men det de i realieten gjør er å voldta dem slik at de får nok penger til å få tak i narkotika.

Så drar de hjem til sine koner og barn og later som ingenting (og kanskje smitter de kona også).

Anonymous poster hash: 64fd8...ca2

Voldtekt har en helt annen definisjon enn at man kjøper / selger sex for penger. 

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Godt sagt!

Virkeligheten er mye verre, ikke vær så naiv.

Anonymous poster hash: 528ff...d1c

Dessverre sant. Jeg jobber med rusavhengige.

Mange menn som misbruker narkotika, spesielt heroin, får problemer med potensen. Endel må ta tilskudd av testosteron.

Anonymous poster hash: a9568...dd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har like mye sexlyst som alle andre. 

Hilsen ei som kjenner ei som er heroinist.

Anonymous poster hash: d48b6...1a6
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert sånn som med mennesker og sukkeravhengighet. Noen vil jo heller spiser sjokolade, godis og drittmat fremfor å ha sex ..

Men så kommer de seksuelle behovene når annet behov er tilfredsstilt.

Ingen klarer å ha sex når man er utsultet og tørst. Da må man ta til seg "næring" før man klarer å prestere innen sex...

Anonymous poster hash: be8c3...e11

Bare tull....dame her....kan godt ha sex når jeg er sulten eller på tom mage..I perioder når jeg er skikkelig kåt,mister jeg faktisk apetitte på mat-og vil bare ha sex...

Så sexbehovet kan dominere matlysten-når det står på som verst....Sikkert derfor jeg holder meg så naturlig slank & lekker : ) Har så mye sex....

Anonymous poster hash: 22e0e...b68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull....dame her....kan godt ha sex når jeg er sulten eller på tom mage..I perioder når jeg er skikkelig kåt,mister jeg faktisk apetitte på mat-og vil bare ha sex...

Så sexbehovet kan dominere matlysten-når det står på som verst....Sikkert derfor jeg holder meg så naturlig slank & lekker : ) Har så mye sex....

Æsj....nå høres jeg sikkert litt inbildsk ut...men det er faktisk sant.Sex er god trim...

Vi som har mye sex,holder vekten : )

• Liker 1
Skrevet

Mister man sexlysta hvis man er hard i magen?

Anonymous poster hash: 0cb11...c64

Jeg gjør det, hva med deg, blir du kåt av å ha forstoppelse?

• Liker 2
Skrevet

Legger merke til at det nesten utelukkende refereres til narkomane kvinner i denne tråden?

Hva med mennene?

En lenger opp her skriver at hun jobber med narkomane menn og at de sliter med potensen. Det er én ting.

Jeg tenker nå at for dem handler det mye om å vite hva som er oppnåelig som narkoman og ikke.

Med dårlig hygiene generelt og når noen kanskje har pådratt seg en uoppdaget muggost på staken sin som kunne blitt døpt om til noe sånt som "Karl Johans osten", tror jeg ikke mange kvinner (narkomane er vel eneste målgruppen) blir spesielt tent av det.

Jeg tror at de har innsett at de kan verken swipe på Tinder, dra ut og sjekke damer eller betale for en prostituert. Og på grunnlag av det skjønner de at dagene de (kanskje) var ute og viftet med kølla er stort sett over. Det påvirker og reduserer sexlysten deres veldig tror jeg. I tillegg til at de kanskje ikke har det beste selvbildet etter mange tøffe år som narkoman og "mislykket".

Det finnes mange forskjellige typer narkomane, og det er sikkert annerledes med sexlysten i forhold til hvordan de har det. Men, selv om han =Oslo selgeren jeg kjøpte et blad av på T-banen i går var hyggelig og oppegående, tror jeg sex er vanskelig å oppnå selv for han.

Det sitter langt inne for en oppegående, søt, ikke-narkoman kvinne å ville ha sex med en narkoman mann.

Som noen andre har nevnt her, er det mer sannsynlig med sex om de får mer orden i livet sitt og har sex med en de kjenner godt og virkelig er glad i.

Og dét er vel det aller beste for de fleste.

AnonymBruker
Skrevet

Dette oppfatter jeg som en romantisering av rusmiljøet. Det kan godt hende du er en del av et rusmiljø der alle er snille med hverandre og "holder sammen i tykt og tynt", men min erfaring er at rusmiljøene er utrolig kalde og kyniske, og behovet for stoff går foran alt annet. 

Nettopp.

Jeg har selv hatt et forhold til en mens han brukte hasj, extacy, amfetamin og det meste av tabletter.

Sexlysten var det virkelig ingenting å utsette på :).

Om sexlysten ble laber når han senere begynte på heroin, det vet jeg ikke, for da var ikke jeg der lengre.

Anonymous poster hash: c093c...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Legger merke til at det nesten utelukkende refereres til narkomane kvinner i denne tråden?

Hva med mennene?

En lenger opp her skriver at hun jobber med narkomane menn og at de sliter med potensen. Det er én ting.

Jeg tenker nå at for dem handler det mye om å vite hva som er oppnåelig som narkoman og ikke.

Med dårlig hygiene generelt og når noen kanskje har pådratt seg en uoppdaget muggost på staken sin som kunne blitt døpt om til noe sånt som "Karl Johans osten", tror jeg ikke mange kvinner (narkomane er vel eneste målgruppen) blir spesielt tent av det.

Jeg tror at de har innsett at de kan verken swipe på Tinder, dra ut og sjekke damer eller betale for en prostituert. Og på grunnlag av det skjønner de at dagene de (kanskje) var ute og viftet med kølla er stort sett over. Det påvirker og reduserer sexlysten deres veldig tror jeg. I tillegg til at de kanskje ikke har det beste selvbildet etter mange tøffe år som narkoman og "mislykket".

Det finnes mange forskjellige typer narkomane, og det er sikkert annerledes med sexlysten i forhold til hvordan de har det. Men, selv om han =Oslo selgeren jeg kjøpte et blad av på T-banen i går var hyggelig og oppegående, tror jeg sex er vanskelig å oppnå selv for han.

Det sitter langt inne for en oppegående, søt, ikke-narkoman kvinne å ville ha sex med en narkoman mann.

Som noen andre har nevnt her, er det mer sannsynlig med sex om de får mer orden i livet sitt og har sex med en de kjenner godt og virkelig er glad i.

Og dét er vel det aller beste for de fleste.

Svært få er heroinmisbrukere, de fleste misbrukere er avhengig av hasj, kokain og amfetamin.

De aller fleste narkomane kan du absolutt ikke se det på.

• Liker 1
Skrevet

Du har *helt* klart ingen erfaring med narkomane og hvor varm personlighet og moralske de er.  De er verdensmestere i å få deg til å tro det om de har nytte av det, evnen til å lyve og bedra er livsviktig i den bransjen.

"Selge bestemor om kjøttprisen blir høy nok" er desverre ikke mye av en overdrivelse.  Tro meg, jeg vet..

AnonymBruker
Skrevet

Du er svært naiv. Spør dem som har vært i rusmiljøer du, de hadde ledd høyt av en slik beskrivelse...

Skrevet

Heroin fucker opp hypofysen slik at LH og FSH produksjonen går ned, og derfor slik at testosteronproduksjonen stopper opp.  Kan vedvare selv om de slutter.

Så heroin vil absolutt drepe kjønnsdriften.

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp.

Jeg vet dessverre også så alt for godt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...