Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 år og fant nylig et hvitt hår øverst på hodet mitt. Det var ca 7-10 cm langt. Fikk panikk og nappet det ut. Sjekket det stedet der håret vokste ut igjen nå og jeg kan tydelig se at det vokser ut et nytt hvitt hår.  Jeg klarte å nappe det ut for å undersøke det. Det var va 4 ganger så tykt som resten av håret mitt og det føltes stivt og rart. Hva kan dette være? Begynner jeg å få hvitt hår? Det er ingen gener hverken på mor sin side eller far sin side for tidlig gråning av håret. Kan det komme av stress eller sorg? Min bestemor døde for litt over et halvt år siden. Kan det ha noe med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: f1c9b...08c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 16 da jeg så det første, men ved 37 år er det fortsatt så få av dem at jeg ikke har tenkt på å farge det enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og har noen grå hår.De synes ikke noe særlig siden jeg striper håret.

Bryr meg ikke så mye om det.

Anonymous poster hash: 440f0...421
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok det første hvite/grå håret, ja, det kan komme av stress/sorg, ja, hvite hår er ofte kraftigere enn de andre hårene.

Nei, det behøver slett ikke bety at du blir tidlig grå, det kan fremdeles ta årevis før det neste kommer.  :hug:

Anonymous poster hash: 85e65...daf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også et og annet hvitt hår. Napper det alltid ut når jeg finner det. Begynte vel for et par år siden, men det kommer ikke så ofte. Satser på det er lenge til jeg blir grå! Min far begynte å bli grå i 20-30årene, mens min mor er 50 og har fortsatt ingen grå hår.

Anonymous poster hash: 5032c...122

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også 21-22 da jeg oppdaget det første grå håret. Har enda flere år senere enda kun dette ene håret. Er nok helt normalt at det smått dukker opp tidlig, hørt det av andre venninner og, og synes nok ikke når man er blond med noen få helt lyse hår.

Anonymous poster hash: 37cf5...13a

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg fant hårstrået var det forøvrig helt mørkt ytterst og hvitt innerst ca på midten, ganske fascinerende. :P

Anonymous poster hash: 37cf5...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mitt første hvite hårstrå da jeg var 22 år..og nå 4 år senere er det litt flere, men fortsatt litt skjult under det tykke håret mitt..hehe. så håper det tar mange hår før det vises ordentlig :)

Anonymous poster hash: 002d4...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...