AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Hatt litt ubehag nederst i magen i det siste, merker det veldig lite. Men jeg tisser hele tiden! Jeg må på do 15-20min etter jeg har vært . Sist gang jeg hadde det sånn var i januar, hadde klamydia. Men typen min hadde ikke blitt smittet ( er det mulig?). Begge fikk antibiotika og tok det. Hadde ubeskyttet sex under behandling( ikke med vilje men kondom sprakk ). Sjekket meg 8 uker senere og den var negativ. Men tenker kanskje at typen min har blitt smittet etter ubeskyttet sex under behandling ? Han har ikke sjekket seg. Tviler på det er klamydia... Andre som har hatt det sånn? Og vet hva det kanskje kan være ?Anonymous poster hash: a2f15...d96
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 jeg hadde det sånn en gang, og det viste seg å være en angstreaksjon. Anonymous poster hash: 571e6...490
Sandie Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Høres ut som urinveisinfeksjon. Du kan kjøpe hjemmetest på apoteket,eller teste deg hos legen (det sikreste). Endret 8. juli 2015 av Sandie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå