Gå til innhold

Narrepenis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen vært borti dette? Den mannlige formen for luremus. Hvordan føles det? Jeg oppfordrer menn til å være mer gjerrig på lemmet sitt! Ikke la den stolte kamelen løpe løpsk i sommer gutter, men hold på sukkeret! Hilsen en som kan detta.

Anonymous poster hash: 43c85...d23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen vært borti dette? Den mannlige formen for luremus. Hvordan føles det? Jeg oppfordrer menn til å være mer gjerrig på lemmet sitt! Ikke la den stolte kamelen løpe løpsk i sommer gutter, men hold på sukkeret! Hilsen en som kan detta.

Du går når dama er kåt og våt. Dama ligger og skrever nærmest? Pikken stiv når du går?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes "lurekuk" er et mye bedre begrep.

Anonymous poster hash: 3baaa...38c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gå då snart jeg hsr muligheten til å få meg noe action? Her i gården går det gjerne en måned mellom hver gang jeg og kjæresten hsr sex med hverandre, så så snart muligheten er der kaster vi oss i det og har en helt rå sex-økt! Hilsen nylig småbarnspappa...

Anonymous poster hash: 8a6d0...f04

AnonymBruker
Skrevet

jeg er sjøl en lurekuk.

Anonymous poster hash: b5af9...e5e
AnonymBruker
Skrevet

Fintepikk!

Anonymous poster hash: a6e3c...144

AnonymBruker
Skrevet

Narrepenis? Nå trodde jeg dette faktisk var en "liksompenis". 

Anonymous poster hash: dd420...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...