AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Har noen vært borti dette? Den mannlige formen for luremus. Hvordan føles det? Jeg oppfordrer menn til å være mer gjerrig på lemmet sitt! Ikke la den stolte kamelen løpe løpsk i sommer gutter, men hold på sukkeret! Hilsen en som kan detta. Anonymous poster hash: 43c85...d23
Peter007 Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Har noen vært borti dette? Den mannlige formen for luremus. Hvordan føles det? Jeg oppfordrer menn til å være mer gjerrig på lemmet sitt! Ikke la den stolte kamelen løpe løpsk i sommer gutter, men hold på sukkeret! Hilsen en som kan detta.Anonymous poster hash: 43c85...d23 Du går når dama er kåt og våt. Dama ligger og skrever nærmest? Pikken stiv når du går?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Jeg synes "lurekuk" er et mye bedre begrep. Anonymous poster hash: 3baaa...38c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Har noen vært borti dette? Den mannlige formen for luremus. Hvordan føles det? Jeg oppfordrer menn til å være mer gjerrig på lemmet sitt! Ikke la den stolte kamelen løpe løpsk i sommer gutter, men hold på sukkeret! Hilsen en som kan detta.Anonymous poster hash: 43c85...d23 Hvorfor gå då snart jeg hsr muligheten til å få meg noe action? Her i gården går det gjerne en måned mellom hver gang jeg og kjæresten hsr sex med hverandre, så så snart muligheten er der kaster vi oss i det og har en helt rå sex-økt! Hilsen nylig småbarnspappa... Anonymous poster hash: 8a6d0...f04
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 jeg er sjøl en lurekuk. Anonymous poster hash: b5af9...e5e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Fintepikk!Anonymous poster hash: a6e3c...144
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Narrepenis? Nå trodde jeg dette faktisk var en "liksompenis". Anonymous poster hash: dd420...10f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå