AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #21 Skrevet 13. juli 2015 Da slo jeg meg til ro med å google reddit "tema". Jeg fikk mye mer relevante treff enn når jeg søkte inne på selve siden. Takk for hjelpen Anonymous poster hash: 54041...431
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #22 Skrevet 13. juli 2015 Reddit er ikke så rotete når man forstår systemet Men det er jo ikke et forum på samme måte som KG, naturlig nok når det er på en såpass mye større skala. Mange av subredditene er for å dele bilder, lenker osv, ikke for å ha samletråder for diskusjoner om feks Sims 4. Det finnes et ganske stort subreddit om The Sims, her finner man mange tråder om Sims + at folk deler bilder fra spillet osv. http://www.reddit.com/r/thesims Lager man en ny post så havner den ikke på forsiden til subredditen du postet i, men under tabben "new". Du må få mange upvotes for å havne på det som kalles "hot". Anonymous poster hash: 1bfe5...5f7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #23 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har forresten brukt Reddit i årevis, men jeg er ikke så glad i søket deres, synes det er litt knotete å finne det jeg leter etter. Men man kan som andre har sagt bruke google til å søke i Reddit Anonymous poster hash: 1bfe5...5f7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #24 Skrevet 13. juli 2015 Reddit er helt elendig på design. Får fæle minner om nettsider fra 90-tallet. Sikkert designet av en student som satt og svettet ut kokainrusen på en strand i California. Men det er mye bra innhold der da. Anonymous poster hash: 67f63...367
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå