Gå til innhold

Hva slags jalla-forum er Reddit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da slo jeg meg til ro med å google reddit "tema". Jeg fikk mye mer relevante treff enn når jeg søkte inne på selve siden. 

Takk for hjelpen :)

Anonymous poster hash: 54041...431
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reddit er ikke så rotete når man forstår systemet :) Men det er jo ikke et forum på samme måte som KG, naturlig nok når det er på en såpass mye større skala. Mange av subredditene er for å dele bilder, lenker osv, ikke for å ha samletråder for diskusjoner om feks Sims 4. Det finnes et ganske stort subreddit om The Sims, her finner man mange tråder om Sims + at folk deler bilder fra spillet osv. http://www.reddit.com/r/thesims

Lager man en ny post så havner den ikke på forsiden til subredditen du postet i, men under tabben "new". Du må få mange upvotes for å havne på det som kalles "hot".

Anonymous poster hash: 1bfe5...5f7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten brukt Reddit i årevis, men jeg er ikke så glad i søket deres, synes det er litt knotete å finne det jeg leter etter. Men man kan som andre har sagt bruke google til å søke i Reddit :)

Anonymous poster hash: 1bfe5...5f7
AnonymBruker
Skrevet

Reddit er helt elendig på design. Får fæle minner om nettsider fra 90-tallet. Sikkert designet av en student som satt og svettet ut kokainrusen på en strand i California. Men det er mye bra innhold der da.

Anonymous poster hash: 67f63...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...