Gå til innhold

Hadde du blitt fornærma?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sent, og kjæresten din ligger nydusja naken på sofaen med kun en håndduk på seg og ser på tv telefonen. Du som mann kommer naken mot henne og kysser henne og spør om hun vil ha sex. Hun sier; ikke akkurat nå, men når jeg er ferdig med å se på tv/telefonen.

Hadde du blitt fornærma/skuffet/gretten?

Anonymous poster hash: 569cf...53a

Videoannonse
Annonse
Gjest Morello
Skrevet

Nei? Er ikke alltid man føler for sex og dessuten sa hun jo ja til å knulle etter hun var ferdig med det hun dreiv med.. ^^

• Liker 5
Skrevet

What? Hun sa jo ja, men du avbrøt henne jo tydeligvis i noe! Jeg hadde IKKE blitt fornærmet, men gledet meg til han var ferdig. Hadde min mann blitt gretten av noen minutters utsettelse hadde jeg mistet lysten, rett og slett.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Avbrøt henne i å sjekke Facebook og titte på late night?

Skal jeg liksom bare ligge å vente kåt, til det passer for henne?

Når jeg liksom kommer naken og bretter meg selv ut.

• Liker 3
Skrevet

Nei, ikke så lenge man faktisk spør, sånn som du beskriver. Vil jeg ha sex, i den situasjonen, så spør jeg ikke; jeg forsyner meg - blir sjeldent nei da.

Nå er jeg kvinne da, men det funker begge veier. Blir forresten aldri fornærma om svaret er nei, må være lov å ikke ha lyst. Men skuffet kan man jo bli :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt snurt ja... Jeg ville aldri prioritert elektronikk over min kjære, og aldri gjort det heller.

Anonymous poster hash: 91f41...82c
  • Liker 3
Skrevet

Min hadde nok ikke oversett meg mer en den ene gangen i så fall. Men latt han sørge noen dager over knust telefon og Tv først!

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt fornærmet, skuffet eller gretten.

Såfremt det er en partner som jeg ellers har regelmessig og tilfredstillende sex med. Og som jeg vet har både lyst og nyter det å ha sex sammen med meg. Begge parter vil jo oppleve liknende situasjoner mange ganger i et langvarig forhold.

Synes man kan respektere at partneren ikke alltid er like klar, og at man må finne seg i å vente, selv om det så skulle være til dagen etter, eller lengre om nødvendig av en eller annen grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri falt meg inn å spurt om hun ville ha sex, gjør folk virkelig det? "Hei kjære - kunne du ha tenkt deg å ha litt sex med meg nå?" huh.. :S

Ville lagt meg ved siden av henne, med hodet inntil skuldra hennes, kikket litt på hva hun holdt på med, småkysset henne, strøket henne på kroppen, strøket henne på lårene, gradvis nærmere og nærmere musa.. For å så ha begynt å berøre henne forsiktig utenpå musa.

Da tror jeg ikke du hadde trengt spørre om noe som helst :)

Anonymous poster hash: a2821...6ac
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er sent, og kjæresten din ligger nydusja naken på sofaen med kun en håndduk på seg og ser på tv telefonen. Du som mann kommer naken mot henne og kysser henne og spør om hun vil ha sex. Hun sier; ikke akkurat nå, men når jeg er ferdig med å se på tv/telefonen.

Hadde du blitt fornærma/skuffet/gretten?

Jeg hadde blitt mer fornærma over at hun ikke bare skulle se seg ferdig på den filmen, men at hun også skulle poste problemstillingen på KG.

KG har ødelagt mye mer for forhold enn en liten film noen gang vil gjøre.

Anonymous poster hash: 27ed8...caa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt mer fornærma over at hun ikke bare skulle se seg ferdig på den filmen, men at hun også skulle poste problemstillingen på KG.

KG har ødelagt mye mer for forhold enn en liten film noen gang vil gjøre.

Anonymous poster hash: 27ed8...caa

Nå er det han som poster problemstillingen, ikke hun.

Anonymous poster hash: 94670...e6f

Gjest kokkelure
Skrevet

Avbrøt henne i å sjekke Facebook og titte på late night?

Skal jeg liksom bare ligge å vente kåt, til det passer for henne?

Når jeg liksom kommer naken og bretter meg selv ut.

Skal hun bare slippe alt hun har i hendene med en gang fordi det passer deg å ha sex?

• Liker 4
Skrevet

Å spørre om man skal ha sex er en stor turn-off

Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet av at fyren bare kom til meg naken å sa vil du ha sex.   Oppskriften:Han legger seg bak meg naken. og holder rundt meg, begynner å kysse meg på nakken,hendene på akkurat de riktige stedene osv. så når jeg kjenner at han blir hardere.. DA blir det sex ganske kjapt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, og hadde ikke stilt spørsmål sånn. Men hadde han sett på det som viktig å oppdatere seg på Facebook eller se noe dritt på tven før vi kunne hatt sex.. Så hadde jeg blitt litt skuffa ja.

Spesielt om det var sent og vi burde sove snart...

Anonymous poster hash: 73fd8...f95
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet av at fyren bare kom til meg naken å sa vil du ha sex.   Oppskriften:Han legger seg bak meg naken. og holder rundt meg, begynner å kysse meg på nakken,hendene på akkurat de riktige stedene osv. så når jeg kjenner at han blir hardere.. DA blir det sex ganske kjapt. 

Riktig. 

Anonymous poster hash: 15e70...902

Gjest Avocado
Skrevet

Hadde aldri falt meg inn å spurt om hun ville ha sex, gjør folk virkelig det? "Hei kjære - kunne du ha tenkt deg å ha litt sex med meg nå?" huh.. :S

Ville lagt meg ved siden av henne, med hodet inntil skuldra hennes, kikket litt på hva hun holdt på med, småkysset henne, strøket henne på kroppen, strøket henne på lårene, gradvis nærmere og nærmere musa.. For å så ha begynt å berøre henne forsiktig utenpå musa.

Da tror jeg ikke du hadde trengt spørre om noe som helst :)

Anonymous poster hash: a2821...6ac

Ja, folk gjør det! Synes det er veldig fint, for jeg trenger tid på meg til å bli klar og det skjer i hodet. Det blir ofte kosing uten sex også, og det er skuffende å ha forberedt seg og er klar som bare det for så å få høre at han ikke har tid eller orker akkurat nå. Ville bare kose.. Motsatt vei kan han få samme beskjeden, så vi spør alltid FØR vi lar oss hisse opp. Blir like opphisset, bare etter at motivasjonen er avklart. Så unngår man slike dumme misforståelser og blir ikke skuffet.

Et forhold der man KUN viser hverandre kjærlighet, lidenskap og nærhet i forbindelse med sex er bare trist, synes jeg.

Skrevet

Jeg hadde nok også avvist/utsatt sex og heller sett på tv hvis jeg ble spurt "kan vi ha sex nå?"

Urolig usexy å spørre om sex!

AnonymBruker
Skrevet

Talentløst å spørre. Bare gjør dama kåt, så ordner det seg :) Be a man!

Anonymous poster hash: 825a5...f4f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...