AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Heisann, tok en brystvortepircing i april/mai engang. Alt var veldig renslig osv og pircingen er ikke vond lengre, MEN den er betent. Dytter jeg pircingen frem og tilbake kommer det gult ut på den ene siden og det har også dannet seg en slags "blodkvise" på samme side. Av og til når jeg renser blør det. Noen tips? Er ikke vond i det heletatt. Kan den være for eng? har bestilt større stang nå.Anonymous poster hash: 38ff5...d84 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Det kommer altid til komme "verk" ut av den. Hadde min i 6 år! Hver morgen måtte jeg fjerne stiv guffe av den. Tok den bare ut, gadd ikke mer, utrolig ekkelt. Og den var jo kun iveien, hadde ingen nytelsesvirkning at all Anonymous poster hash: 56248...d1e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Det kommer altid til komme "verk" ut av den. Hadde min i 6 år! Hver morgen måtte jeg fjerne stiv guffe av den. Tok den bare ut, gadd ikke mer, utrolig ekkelt. Og den var jo kun iveien, hadde ingen nytelsesvirkning at allAnonymous poster hash: 56248...d1e Jeg elsker jo piercingen min, aå vil helst ikke ta den ut.Anonymous poster hash: 38ff5...d84
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Det kommer altid til komme "verk" ut av den. Hadde min i 6 år! Hver morgen måtte jeg fjerne stiv guffe av den. Tok den bare ut, gadd ikke mer, utrolig ekkelt. Og den var jo kun iveien, hadde ingen nytelsesvirkning at all Anonymous poster hash: 56248...d1e Kjenner problemet.Jeg ga også opp min til slutt. Anonymous poster hash: 407d9...565
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Det skal IKKE komme verk konstant. Jeg har hatt mine i over ti år, og kun hatt småpuss i førsten. Her må det sterkere saker til, så du ikke ender med en stygg infeksjon som sprer seg. Rens med saltvann på qtip og bruk sårsalve. Alltid rene plagg på, og pass på at det får tørke ordentlig og får luft etter dusj. Og ikke plukk eller rens med fingrene bortpå med mindre de er rene. Gir det seg ikke da, ville jeg tatt en tur til legen. Litt talg er normalt, men verk og puss skal ikke forekomme!Anonymous poster hash: dedc5...a7d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Piercing_migration Anonymous poster hash: 88c24...9f9
Chifru Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Blodkvise nevner du. Kan det være det har dannet seg viltkjøtt? Er ikke normalt det skal verke i lang tid etterpå, men det verket i ca 2 måneder med meg. Litt småpuss kom det alltid, å etter fire år, ble jeg lei og tok den ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå