AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Hva er din erfaring med operasjonen og tiden etterpå? Hvordan er det å ha tampongene i nesen og puste med munnen? Hadde du noen komplikasjoner? Blødde du i ettertid? Var nesen synlig hoven? Smerter? Anonymous poster hash: f5759...9aa
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Hva er din erfaring med operasjonen og tiden etterpå? Hvordan er det å ha tampongene i nesen og puste med munnen? Hadde du noen komplikasjoner? Blødde du i ettertid? Var nesen synlig hoven? Smerter?Anonymous poster hash: f5759...9aa Ja, det har jeg. Gjorde det da jeg var rundt 10år tror jeg, kanskje før. Husker jo ikke alt, men det gikk veldig fint! Lå i narkose og la inn dren i ørene samtidig. Ingen smerter utover litt i etterkant. Mulig det er verre når man er voksen? Jeg vet ikke. Men gikk veldig fint da jeg gjorde det i hvert fall Anonymous poster hash: ffeca...20d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Da jeg var liten. Mamma sa jeg var fort meg selv igjen, det er jo relativt liten operasjon sammenligney med å fjerne mandler. Eks som jeg gjorde i voksen alder. Anonymous poster hash: 53b6f...346
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå