AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har fått mange match med det som ser ut som relativt kjekke, sunne menn. Ikke de største og glatteste kjekkasene, men de friluftskjekke 😊. Noen av dem har jeg sendt en melding til etter noen timer, med en kommentar og et spørsmål. Men så svarer de ikke! Det har gått snart to døgn, og jeg lurer på om jeg bare skal slette matchen. For all del - jeg sitter ikke og tvinner tommeltotter og venter, men jeg synes jo heller ikke det er noe poeng å ha matcher der inne som ikke er interessert i kontakt. Hvor lenge pleier dere å vente på svar før dere eventuelt sletter matchen? Gutter, hvorfor venter dere flere dager med å svare? Skjønner meg ikke helt på dette. 😊Anonymous poster hash: 97c1a...15b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Når jeg swiper på tinder, ser jeg kun på profilbildet. Dermed swiper man til høyre på damer som har et heldig profilbilde, men som kanskje ikke ser så bra ut på resten av bildene. Gidder ikke svare de damene. Anonymous poster hash: efb3f...403
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Når jeg swiper på tinder, ser jeg kun på profilbildet. Dermed swiper man til høyre på damer som har et heldig profilbilde, men som kanskje ikke ser så bra ut på resten av bildene. Gidder ikke svare de damene. Anonymous poster hash: efb3f...403 Den ser jeg. På mine bilder har jeg imidlertid samme "standard", altså kan jeg ikke tro det vil være noen skuffelser ved å se på bilde nr. 2, 3 og 4. Og hvis man ikke er interessert, hvorfor sletter man ikke bare matchen? 😊Anonymous poster hash: 97c1a...15b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Den ser jeg. På mine bilder har jeg imidlertid samme "standard", altså kan jeg ikke tro det vil være noen skuffelser ved å se på bilde nr. 2, 3 og 4. Og hvis man ikke er interessert, hvorfor sletter man ikke bare matchen? Anonymous poster hash: 97c1a...15b Som jeg har nevnt før her inne, så tror jeg mange legger litt mye i Tinder. Mange bruker det kun for å sjekke hvor mange som liker dem, ikke for noe mer. Det er jo superoverflatisk og når man har massevis av matcher fordi man har trykka like på alle for å se hvor mange matcher man får, sier det seg selv at man blåser i å skulle tenke på å svare alle som skriver til deg. Dessuten tror jeg man på Tinder "alltid" vil matche med noen som er penere eller diggere enn den før der, og dermed vil gresset alltid være grønnere på den andre siden osv. Anonymous poster hash: 0df64...654 1
Okapi Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Jeg fikk en melding for en ukes tid siden som jeg ikke har svart på. Lurte litt på å kanskje gjøre det i morgen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Jeg fikk en melding for en ukes tid siden som jeg ikke har svart på. Lurte litt på å kanskje gjøre det i morgen. Da vil jeg si det ikke er så rart at du er singel. Og jeg vet du har sagt i flere tråder at du er sånn med meldinger, men etter over en uke uten svar mister de fleste interessen. Anonymous poster hash: d5007...57e 1
Svampebob1 Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Shit, jeg visste ikke at det var obligatorisk å svare alle som sender meg melding på Tinder. Er det liksom en kontrakt jeg signerer på når jeg trykker match? 1
Okapi Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Da vil jeg si det ikke er så rart at du er singel. Og jeg vet du har sagt i flere tråder at du er sånn med meldinger, men etter over en uke uten svar mister de fleste interessen. Anonymous poster hash: d5007...57e Nei, det har du nok helt rett i. Sånn er det med prestasjonsangst. Uansett, poenget er at det kan være lurt å opplyse trådstarter om at somlesvar ikke nødvendigvis skyldes mangel på interesse, og at å slette matcher som ikke svarer umiddelbart ikke nødvendigvis er en god idé. Endret 8. juli 2015 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Shit, jeg visste ikke at det var obligatorisk å svare alle som sender meg melding på Tinder. Er det liksom en kontrakt jeg signerer på når jeg trykker match? Nei, det er ikke obligatorisk, men jeg synes det er litt uhøflig å ikke svare når vedkommende har lagt litt inn i meldingen som skrives. Hvis du ikke er interessert ser jeg ikke hvorfor du har likt han i utgangspunktet. Kjedelige standardmeldinger og bare "Hei" ser jeg bort ifra. Det er litt kjedelig å svare på. Anonymous poster hash: 987f1...3d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå