Gå til innhold

Finner ikke klitoris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har aldri hatt orgasme før, og har ekstremt lyst på en. Jeg vet at man lettere får en om man stimulerer klitoris, men problemet er at jeg ikke finner den? Det kan hende at jeg har funnet den da... Det er en slags rund klump som møtes der de ytrekjønnsleppene møtes som dekkes av en liten ''hette'', men jeg merker ingenting når jeg maserer en, eller så kiler det.. Har dere tips? Og hvor lenge skal jeg stimulere/massere?

Anonymous poster hash: f5572...ecd

Anonymous poster hash: f5572...ecd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en mann til å hjelpe deg  :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen oppskrift for hva som er godt og hva som gir deg orgasme, dessverre. Prøv deg frem, ta på alt der nede med forskjellig styrke og hastighet, så finner du ut hva du liker best. Når du finner ut det så må du øve på å slappe av mens du gjør det. Fokuserer du på at du vil ha orgasme så kan det bli vanskeligere. Prøv gjerne med en vibrator dersom du synes det er vanskelig!

Anonymous poster hash: dc66b...37e
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje den er under senga :)

Anonymous poster hash: 8d539...e01
  • Liker 4
Skrevet

Ja det er den klumpen som er klitoris. Å massere direkte på den kan ofte bli for følsomt så det er bedre å massere like over klumpen slik at "hetten" er mellom fingeren og klitoris. 

Men det hjelper ikke å bare massere og slappe av i kroppen, du må bruke muskulaturen rundt for å bygge opp til en orgasme. Stam pumpeballene og beveg bekkenet i pulserende bevegelser.

Det er vanskelig å forklare men du må bare prøve deg frem

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle har klitoris.Det er akkurat som med g-punktet som alle driver å snakker om.Det er ikke alle som har det,og det er ingen forskning som dokumenterer at det faktisk finnes.

Synes det er utrolig synd at media skaper slike problemer for folk.Man får høre at man skal være sånn og sånn,og hvis man ikke passer inn i dette stereotype idealet for hvordan man skal være så føler man seg bare mislykket.

Anonymous poster hash: 3c3c0...964
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle har klitoris.Det er akkurat som med g-punktet som alle driver å snakker om.Det er ikke alle som har det,og det er ingen forskning som dokumenterer at det faktisk finnes.

Synes det er utrolig synd at media skaper slike problemer for folk.Man får høre at man skal være sånn og sånn,og hvis man ikke passer inn i dette stereotype idealet for hvordan man skal være så føler man seg bare mislykket.

Dette er anatomi, ikke overdramatiser..

Anonymous poster hash: 8340e...83a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner har da klitoris!

Den strekker seg som en V. Tuppen du kjenner er bånnen på V-en. Det er her de fleste nervene sitter og du er som regel veldig følsom der. Resten av klitoris sitter under kjønnsleppene og er ikke like følsom

Anonymous poster hash: caeea...827

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alle har klitoris men hos noen er den så dekket over at den ikke "duger" da kan man operere .Blir som en omskjæring.

Anonymous poster hash: 1a02a...944

AnonymBruker
Skrevet

Alle har klitoris men hos noen er den så dekket over at den ikke "duger" da kan man operere .Blir som en omskjæring. Anonymous poster hash: 1a02a...944

Hadde ikke min vært dekket av forhud, hadde det vært altfor følsomt. Og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Anonymous poster hash: 559c6...bed

Skrevet

Få en mann til å hjelpe deg  :danse:

Så du tror en mann kjenner kroppen og anatomien til TS bedre enn hun selv?

I så fall er vi sterkt uenige.

Nøkkelen til suksess er å utforske sin egen kropp, da finner man ut den og de beste metodene for å skaffe seg nytelse.

Det er ikke alltid direkte stimulering av klitoris gir best nytelse, men det finner man ut ved å utforske seg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke min vært dekket av forhud, hadde det vært altfor følsomt. Og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Anonymous poster hash: 559c6...bed

Alles er dekket til en viss grad av hetten. Klitoris er relativt stor og lang. Men for noen så er den helt gjemt og langt opp, så det ikke er noen klitoris å ta på, i det hele tatt. Og da kan man gå inn og fjerne huden som dekker.

Anonymous poster hash: 1a02a...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...