Lisemor Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 jeg spør ofte om vi skal ha sex-knulle eller elske i kveld.... Har dere også forskjellig definisjon og betydning av sex? Liker alle 3 formene med ofte innslag av alle.Blir kjedeløigt å bare ha sex en periode.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Skal vi ta en seiltur? Pleier vi å si Eller, som jeg sier: Jeg vil ha pikk.... (han kommer etter meg med en gang da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. juli 2002 #4 Del Skrevet 6. juli 2002 Hmm? Er du lei deg Kristian?? *trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 6. juli 2002 #5 Del Skrevet 6. juli 2002 Hehe, lei meg er jeg vel ikke akkurat...... men en smule misunnelig på typene deres bare Ingen som sier sånt til meg nemlig Takk for omtanken Vinga :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 8. juli 2002 #6 Del Skrevet 8. juli 2002 Kristian 71, blir litt lei meg når jeg ser på bildet ditt. Stakkaren kan ikke være særlig fornøyd... Det er vel ikke deg dette? :o nesa hans ser litt inpotent ut..om du skjønner predde ler av seg selv.. fordi hun har så dårlig humor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 8. juli 2002 #7 Del Skrevet 8. juli 2002 Ehhh.... hva er det du sier Predde????? Er jeg ikke kjekk nok????? :cry: Jeg som har store, blanke og bedårende øyne som du kan smelte deg fullstendig bort i..... er det noe galt med nesa? ser den inpotent ut?.... også jeg som valgte akkurat det bildet fordi jeg har lest her inne at damer ser etter gutter med stor nese Jaja...... Predde, nå vet i hvertfall hvorfor jeg ikke får noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juli 2002 #8 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg trenger ikke si en dritt jeg,for jeg får et meeeeget salig ansiktsutrykk med et blikk som sier alt.Jeg er faktisk ikke klar over dette utrykket selv,men at det kiler litt en spesiell plass er ikke å putte under en stol da Jeg synes Kristian er rå sexy jeg.Kan ikke tenke meg en bedre måte å nå G-punktet med enn den der nesa der.Selvfølgelig innebærer dette at Kristian er nødt til å ha hodet i en litt "merkelig" stilling.Men pytt pytt.Hva gjør man ikke for et lite shag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 8. juli 2002 #9 Del Skrevet 8. juli 2002 Skal vi pule? Med tykk "L". Hender en av oss tar den, og da blir det som regel pulings i heimen. Eller lese VG. Kommer av at VG lå på et skrivebord en gang som vi hadde oss i doggy stillingen. Og siden har den stillingen fått det navnet. Dagen blir ikke helt den samme uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeline Skrevet 8. juli 2002 #10 Del Skrevet 8. juli 2002 Joda , vi har forskjellige betegnelser vi også. Alt etter humør egentlig, noen ganger er det mye kosing ,sussing og mussing.( Elske) Andre ganger er det rett i køya for å stille en akutt hunger,kaller det å knulle ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 9. juli 2002 #11 Del Skrevet 9. juli 2002 For meg holder det lenge med "Skal vi...." !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 9. juli 2002 #12 Del Skrevet 9. juli 2002 Og ja, det er forskjell på samleiet .. Når vi kommer til syden skal vi ikke knulle på stranden, da skal vi elske....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. juli 2002 #13 Del Skrevet 9. juli 2002 Ta meg! Vil ha deg! Har lyst på deg! Jeg vil elske med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. juli 2002 #14 Del Skrevet 9. juli 2002 Vil Ha S E X ! ! ! ! ! ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 9. juli 2002 #15 Del Skrevet 9. juli 2002 Kristian 71; Joda.. Store INTENSE øyner som du har, er absolutt ikke noe jeg sier nei til! Men du kan da særiøst ikke mene at du er fornøyd med den nesa der ? Jaja, nå skal ikke predde rake ned på andres utseende. Men kanskje du kan komme til meg, så kan jeg ordne det (...kjenner en plastisk kirurg..) Kristian du Kristian.. Jeg vil overhode ikke tro på at du ikke får deg noe.. Ettersom ditt bedårende smil vil få selv den peneste til å smelte.. Mitt råd på veien (til du besøker meg) er; Smiiil min venn, smiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. juli 2002 #16 Del Skrevet 9. juli 2002 Slutt med mobbinga av nesa til Kristan!!! Han har G-punkt-nese, har han! Så det så!!! Så kan alle gutter med nusselig liten intetsigende drue-nese bekymre seg om størrelsen på andre deler. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. juli 2002 #17 Del Skrevet 10. juli 2002 Har han?! :o Neeeida, Maiken. Du vet like godt som meg at det er bare fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. juli 2002 #18 Del Skrevet 15. juli 2002 Hmmmmm...... fikse nesa, ikke fikse nesa *tenke, tenke* Hadde vært mye lettere å ta en avgjørelse om der var enige assa jenter Til Predeline Jøss, hvem har betalt deg for å fikse på selvtilliten min a? Har lufta :D hele helget jeg da, men hjalp det noe da? Næsj, ikke enda vaffal But... I'll keep :D og regner med at du har rett...... en dag sikkert.... er det en som går i "glisefella" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #19 Del Skrevet 16. juli 2002 Dakkar Kristian, synes litt synd på deg jeg.Så blid og koselig en gutt men akk så full av seksuell frustrasjon :D Men du vet at om ting ikke ordner seg for meg i Oslo med leilighet og div har jeg og snuppen min funnet ut at jeg nok må trekke på strøket for å få spart om noen penger til det helv### depositumet. Så om dette blir tilfelle at jeg en gang ender opp som luksus prostituert i Oslos beste horestrøk, then U will be my first call darling :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå