Gå til innhold

Spørre om date vil treffe vennene mine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg datet/holdt på med en gutt i et par måneder. Vi er ikke sammen, men vi har noe på gang. Jeg føler at tiden kanskje er inne for at jeg hilser på noen av hans venner og han på noen av mine. Det er jo også greit å se hvordan han er i en sosial setting og vennene mine er nysgjerrige på han. 

Men synes dere det er å gå for fort frem? Hvordan skal jeg spørre han?

Jeg tenkte i såfall at jeg kan invitere han med hvis noen venner har vors/fest eller jeg kan invitere han og et par vennepar på middag hos meg og kanskje med litt alkohol. Litt alkohol vil jo ofte gjøre stemningen litt lettere. 

Anonymous poster hash: a0a8b...038
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Synes ikke du går for fort frem, men ville heller satset på vors/fest enn venneparmiddag.

AnonymBruker
Skrevet

Synes heller ikke det er for tidlig, men ville gjort det veldig casual, og gjerne med flere andre. Ikke venneparmiddag. Bedre med vors, eller finne på noe aktivt sammen. Brettspillkveld med venner, bowling, osv. 

Jeg traff tre av vennene til kjæresten min samtidig første gang, på matlagingskveld hjemme hos en av dem. Det var veldig avslappet, og siden vi aktivt gjorde noe var det lett å holde praten i gang. Jeg føler det fort blir kleint om det er slik at man bare sitter der og skal prate. Når man gjør noe så er det mer naturlig flyt i samtalen, og om man ikke har noe å snakke om hele tiden gjør det ikke noe, for man fokuserer bare på det man gjør. 

Anonymous poster hash: b97a9...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...