AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Posta dette i et annet forum, men passer kanskje best her... Skal til Danmark i sommer og skal ta båten over. Sånn jeg husker det, er det ganske trangt nede der bilene står. Skal ha med meg vogn, så må jeg gå ombord da? Tviler på at vogna kommer ut nede ved bilene... Noen som vet?Anonymous poster hash: e19fe...3b2
Tinuwiel Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 De som sto parkerte forran meg på ferga for et par uker siden fikk fint ut vogna av bagasjerommet, selv om det ikke var så mye plass imellom bilene. Men du kan alltids si ifra til de som dirigerer bilen når du parkerer inne i ferga så tar de helt sikkert hensyn til det. Ser mange som kommer opp fra bildekkene med barnevogn
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Nei,du kjører ombord.Du kan jo bare slå opp vogna når du har komt bort til heisen på bildekket.Anonymous poster hash: d8394...fef
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Nei,du kjører ombord.Du kan jo bare slå opp vogna når du har komt bort til heisen på bildekket.Anonymous poster hash: d8394...fef En emmaljunga vogn med bag er ganske tung å måtte bære. Med mindre man får større plasser om man har barnevogn osv?Anonymous poster hash: e19fe...3b2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 En emmaljunga vogn med bag er ganske tung å måtte bære. Med mindre man får større plasser om man har barnevogn osv?Anonymous poster hash: e19fe...3b2 Hvorfor i alle dager skulle man fått større plass om man har barnevogn? Får virkelig være grenser for hvor mye hensyn man skal ta til småbarnsforeldreAnonymous poster hash: be93d...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor i alle dager skulle man fått større plass om man har barnevogn? Får virkelig være grenser for hvor mye hensyn man skal ta til småbarnsforeldreAnonymous poster hash: be93d...3d9 Kanskje for at da er det mindre risiko for at man dunker bort andre biler når man tar vogna ut av bagasjerommet og triller den evt bærer den.Anonymous poster hash: 97e31...2ef
Angelheart2 Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Når vi reiste med vogn i fjor gikk vi om bord. Vet det var noen som kjørte inn og tok opp vogna på bildekket, men det var både veldig trangt og kronglete. Helt fint å gå inn, da.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Hvorfor i alle dager skulle man fått større plass om man har barnevogn? Får virkelig være grenser for hvor mye hensyn man skal ta til småbarnsforeldreAnonymous poster hash: be93d...3d9 Var et spm, har aldri sagt man får det. Og som en svarte deg, at man ikke skal dunke borti biler. Anonymous poster hash: e19fe...3b2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Når vi reiste med vogn i fjor gikk vi om bord. Vet det var noen som kjørte inn og tok opp vogna på bildekket, men det var både veldig trangt og kronglete. Helt fint å gå inn, da. Da går jeg nok inn:)Anonymous poster hash: e19fe...3b2
HvittHus Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Da går jeg nok inn:)Anonymous poster hash: e19fe...3b2 Vi var med Colorline fra Hirtshals i forrige uke, og der ville det nok ha gått fint å ta med vogn akkurat nå. Senere i sommer og på helgeavganger ville jeg ikke tatt med en Emmaljunga inn på båten. Da blir det supertrangt mellom bilene. Vi valgte å kun ta med noe barnebarnet kunne sove på slik at foreldrene slapp å stresse med å få ut og inn vogna.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Vi var med Colorline fra Hirtshals i forrige uke, og der ville det nok ha gått fint å ta med vogn akkurat nå. Senere i sommer og på helgeavganger ville jeg ikke tatt med en Emmaljunga inn på båten. Da blir det supertrangt mellom bilene. Vi valgte å kun ta med noe barnebarnet kunne sove på slik at foreldrene slapp å stresse med å få ut og inn vogna. Ja, vi drar på fredag, så er nok trangt... Men tror jeg skal gå inn i stede for å kjøre Føler jeg må ha med vogna når hun er så liten..Anonymous poster hash: e19fe...3b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå