Gå til innhold

Samme kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesp

 

Folk jeg omgåes er ikke så overfladiske. De fleste har ikke et reelt ønske om det ene eller andre...Det er jo bare snikksnakk..Sånt man sier i ubetydelige samtaler.

Anonymous poster hash: 7bbc6...c94

 

Det er så sant. Man tar selvsagt de barna man får og når man har fått barna så kunne man aldri tenkt oss det annerledes. For meg er det helt fremmed med tanken på en datter nå - og det er opp til oss selv å oppnå det forholdet man ønsker til våre barn - uansett hva kjønnet er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tette forhold mellom foreldre og barn har ikke noe med kjønn å gjøre - det beror helt på hvordan vi som mødre er overfor sønnene våre. Jeg har to sønner og har et minst like nært forhold til dem som jeg har hatt til min mor.

Jeg kan ikke forestille meg at jeg skulle ha hatt et tettere forhold til en potensiell datter enn det forholdet jeg har til mine sønner.

Mulig det er annerledes for de mødrene som har en av hver. Da er det kanskje enklere å få et tett forhold til datteren fordi man regner med at mannen har et tettere forhold til sønnen? Jeg vet ikke. Min mor hadde både sønner og døtre og hun hadde et like godt og nært forhold til oss alle. Ingen forskjell på sønner og døtre der ... men når jeg leser på KG så leser jeg ofte at mødre har tettere forhold til sine døtre enn sine sønner. Det er ihvertfall ingen automatikk i det.

Min mor har et veldig fint forhold til sine sønner, men mor og jeg er også så nært man kommer å være venninner. Jeg har veldig lyst til å ha en datter og kunne ha en sjanse til å få til noe lignende. Jeg vet selvfølgelig at det ikke er noen automatikk i at vi er så kompatible som min mor og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får to barn hadde det vært morsomt med en av hver. Er glad jeg fikk gutt først, for to jenter er det som frister minst.

Anonymous poster hash: b4879...675

Usj, for en usmakelig kommentar.

Anonymous poster hash: dc76d...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...