Tjommie Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Er sammen med en jente som jeg elsker høyt. Problemet er at det ikke er så hett i sengehalmen. Jeg har stort seksuelt behov, men det har ikke hun. Hun er også svært følsom, så hun liker ikke at jeg koser med henne. Hun begynner bare å vri seg og le fordi hun er så kilen. Eneste stedene hun ikke er kilen er nedentil og på brystene. Det er derfor utfordrende med forspill for å tenne henne. De gangene vi har sex er det fordi vi går mer direkte til verks med forspill, men det sømmer seg liksom ikke alltid å gå rett på bryst eller nedentil uten mer forspill. Hva kan jeg gjøre av forspill på en jente som ikke tåler å bli kilt eller massert uten at det er ubehaglig? Andre jenter jeg har vært sammen med har dette aldri vært en problem. Men det er ikke så lett å starte et forspill når jeg ikke kan starte med vanlig kos.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Er sammen med en jente som jeg elsker høyt. Problemet er at det ikke er så hett i sengehalmen. Jeg har stort seksuelt behov, men det har ikke hun. Hun er også svært følsom, så hun liker ikke at jeg koser med henne. Hun begynner bare å vri seg og le fordi hun er så kilen. Eneste stedene hun ikke er kilen er nedentil og på brystene. Det er derfor utfordrende med forspill for å tenne henne. De gangene vi har sex er det fordi vi går mer direkte til verks med forspill, men det sømmer seg liksom ikke alltid å gå rett på bryst eller nedentil uten mer forspill. Hva kan jeg gjøre av forspill på en jente som ikke tåler å bli kilt eller massert uten at det er ubehaglig? Andre jenter jeg har vært sammen med har dette aldri vært en problem. Men det er ikke så lett å starte et forspill når jeg ikke kan starte med vanlig kos. Du må spille med de korta du har fått utdelt her mann.. Du kan jo alltids stryke henne over brystene også eskalere videre? Også evt kan du overaske henne med å f.eks legge deg når hun kommer å sende bilde til henne hvor hun via bildet skjønner hva du er ute etter Gjør noe morsomt som dette! Eller så får du nesten bare prøve deg frem... Spør henne hva du må gjøre er også et godt tips! Anonymous poster hash: 2c8e0...2dd
Tjommie Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Jeg forsøker å gjøre det jeg kan, men noe funker kanskje en gang eller sjelden. For eksempel så har jeg som motto "spar vann, dusj sammen". Det er hva som funker oftest, men vi er ikke alltid hjemme og dusjer på samme tid. Ikke alltid man har lyst til å dusje sammen. Ligge inntil hverandre og se på en god film funker av og til, men sjelden. Hun er ikke så glad i film og ofte blir hun trøtt når vi ser på tv eller film. Forsøker å være litt spontan og finne på nye ting og steder, og erte henne litt, men hun er ikke så giret på å gjøre ting utenfor husets fire vegger. Ofte blir det da til "at vi får vente til vi kommer hjem", men så blir det liksom ikke noe mer. Da sovner hun gjerne foran tven i stedet. Hun er også veldig rutinepreget og det er derfor ikke lett å få innpass i rutinene. Det gjelder vel egentlig andre ting enn sex også. Endret 7. juli 2015 av Tjommie
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har stort seksuelt behov, men det har ikke hun. Hun er også svært følsom, så hun liker ikke at jeg koser med henne. Sånn var det med meg og eksen også. Det funker ikke. Dump henne før det går deg på nervene. Anonymous poster hash: 5b348...a6b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Bare helt tilfeldig, når hun ikke er veldig opptatt så klart. F.eks om hun er på kjøkkenet, ta litt hardt tak i henne, press henne opp mot en vegg, hold litt hardt i håret, og kyss henne fast og bestemt! Om ikke det gjør henne kåt og klar så vet ikke jeg!Anonymous poster hash: 4b750...da0 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Hun virker ikke så spennende ut ifra hvordan du beskriver henne. Er du sikker på at du ønsker å være i et forhold med henne? Jeg må bare si, varsellampene for meg lyser umiddelbart når du forteller at dere har så ulikt seksuelt behov. Dette skaper mye problemer i mange forhold, og når du innser dette så tidlig synes jeg det egentlig er ganske greit å avslutte det hele med en gang. Akkurat nå føler du nok at det hele er rosenrødt på grunn av at du er så forelsket, men med en gang nyforelskelsen gir seg kommer dette til å bli et stort problem for dere begge. Anonymous poster hash: dee1c...0d0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Ja, dump. Det høres kynisk ut, men du vil takke oss når du finner en som passer deg bedre. Anonymous poster hash: 5b348...a6b
Tjommie Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2015 Vi har vært sammen i 4 år og har kjøpt hus, bil og alt sammen. Det er ikke bare å dumpe uten at store ting blir forandret i forhold til jobb og bolig. Jeg har lyst å være sammen med henne og hun er helt fantastisk på alle andre områder. Det er "bare" på det seksuelle det er problemer. Når vi først har sex er det deilig for begge, og jeg merker at hun nyter det. Bare synd det er så sjelden... 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Kjøp noen nye sexleketøy og overrask henne. Si at du vil prøve det på henne. Bind for øynene, håndjern, vibrator osv.... Lag en god middag, gi henne massasje og la det uvikle seg der etter. Anonymous poster hash: 1902f...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Snakk med henne! Fortell hvor mye du har lyst på henne og si at dere begge må kommunisere for å få det mer som dere vil. Anonymous poster hash: 2e6d8...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Vi har vært sammen i 4 år og har kjøpt hus, bil og alt sammen. Det er ikke bare å dumpe uten at store ting blir forandret i forhold til jobb og bolig. Jeg har lyst å være sammen med henne og hun er helt fantastisk på alle andre områder. Det er "bare" på det seksuelle det er problemer. Når vi først har sex er det deilig for begge, og jeg merker at hun nyter det. Bare synd det er så sjelden... Av og til er store forandringer nødvendig. Livet er for kort til å ta til takke med et dårlig sexliv. Anonymous poster hash: 5b348...a6b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Har det vært sånn helt fra starten, eller har det blitt sånn i det siste? Hvordan ønsker hun selv at forspillet skal være? Har dere snakket ordentlig sammen om dette? Anonymous poster hash: 5b32d...213
Tjommie Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2015 Hun har vel aldri vært så aktiv, men det har liksom blitt mindre og mindre. Det er jo alltid slik i starten at man gjør det oftere enn når man har vært sammen en stund. Hun er ikke så flink å snakke om slike ting. Får aldri noen skikkelige svar og spør jeg for mye kan hun nesten bli irritert eller bare vil ligge med meg fordi hun føler hun må. Det siste har hun ikke sagt, men jeg merker med en gang hvis hun ikke egentlig har så lyst. Da klarer ikke jeg heller å gjennomføre det. Jeg lurer også på om problemene hennes kan være delvis relatert til jobb. Hun står opp nesten på natten for å rekke til jobben som hun egentlig ikke liker. Hun er ofte svært sliten og irritabel når hun kommer hjem fra jobb. Søsteren hennes er plaget med lavt stoffskifte. Hun har testet seg for dette, men legen har ikke funnet noe galt. Jeg syns likevel at hun har en del symptomer på lavt stoffskifte (har kjennskap til slikt), så mulig legen ikke har testet grundig nok?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Jeg forsøker å gjøre det jeg kan, men noe funker kanskje en gang eller sjelden. For eksempel så har jeg som motto "spar vann, dusj sammen". Det er hva som funker oftest, men vi er ikke alltid hjemme og dusjer på samme tid. Ikke alltid man har lyst til å dusje sammen. Ligge inntil hverandre og se på en god film funker av og til, men sjelden. Hun er ikke så glad i film og ofte blir hun trøtt når vi ser på tv eller film. Forsøker å være litt spontan og finne på nye ting og steder, og erte henne litt, men hun er ikke så giret på å gjøre ting utenfor husets fire vegger. Ofte blir det da til "at vi får vente til vi kommer hjem", men så blir det liksom ikke noe mer. Da sovner hun gjerne foran tven i stedet. Hun er også veldig rutinepreget og det er derfor ikke lett å få innpass i rutinene. Det gjelder vel egentlig andre ting enn sex også. Husker når kjæresten min ga meg sånne falske forhåpninger også... -.-" jeg klikka til slutt og skjelte henne loddrett ut. Du skal aldri tulle med en mann om sex. En gang i blant er greit, men dette varte i et halvt år pluss hele russetiden hennes. Blitt bedre nå da Anonymous poster hash: 2c8e0...2dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå