AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg tror jeg har blitt sår i underlivet, etter å ha brukt bind et par dager. og det svir og gjør så vondt når jeg tisser, og jeg kjenner det svir når jeg sitter også. Urinen min har i tillegg vært litt rødbrun, veldig mørk vertfall de to siste dagene...Noen som vet hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: 157b1...ffd
Auri Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Det er urinveisinfeksjon. Av gårde til legen med deg I mellomtiden, drikk masse, helst juice og te som forsurer urinen, hold deg varm og tørr i underlivet (skift bind ofte), og prøv å ikke gå på do alt for ofte, men ikke hold deg heller. Endret 7. juli 2015 av Auri
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 UVI-------->lege. Ta med urinprøve om du har mulighet. Anonymous poster hash: ab70d...b03
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 TS her: Det svir liksom over hele "underlivet" når jeg tisser, er dette likevel urinveisinfeksjon?? Jeg trodde bare jeg hadde blitt litt sår dere nede... Anonymous poster hash: 157b1...ffd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 TS her: Det svir liksom over hele "underlivet" når jeg tisser, er dette likevel urinveisinfeksjon?? Jeg trodde bare jeg hadde blitt litt sår dere nede... Anonymous poster hash: 157b1...ffd Det er fort gjort for bakterier å krype opp urinrøret ditt, så det skal du ikke kimse over. Selv om du tror du bare er sår så er det ikke dumt å ta med en test til legen og utelukke UVI Anonymous poster hash: 24beb...5dc
Auri Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 TS her: Det svir liksom over hele "underlivet" når jeg tisser, er dette likevel urinveisinfeksjon?? Jeg trodde bare jeg hadde blitt litt sår dere nede...Anonymous poster hash: 157b1...ffd Jepp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå