AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Min kjæreste har sterilisert seg, ca 3, 5 år siden, dette var før min tid, vi bruker ingen prevensjon, da vi anser det som unødvendig, da han er den eneste jeg har sex med, nå har menstruasjonen min uteblitt over en uke å jeg har lest at en slik sterilisering kan gro sammen igjen, etter så lang tid etter inngrepet, vi har hatt sex uten prevensjon i ca 2, 5 år å menstruasjon har alltid kommet når den skulle, kan jeg ha blitt gravid eller er dette kul umuligAnonymous poster hash: 4f38f...f5d
Gjest chisandra Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Det KAN skje! https://sml.snl.no/sterilisering
guttemann Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Det er nok langt MER sannsynlig at mensen er forsinket av en annen grunn, men sterilisering er ikke 100% sikkert. Gjengroing skal imidlertid være ekstremt lite sannsynlig dersom inngrepet er riktig gjennomført med greie marginer.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 FML Får .... håpe den er heftig forsinketAnonymous poster hash: 4f38f...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Ville tatt en test! Anonymous poster hash: 224b0...8b0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Er det ikke bedre å ta en graviditetstest med en gang i stedet for å begynne å spekulere?Anonymous poster hash: 9e3e4...b38 2
Fame Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Er omtrent like sikkert som riktig bruk av p piller. Så unødvendig med ekstra prevensjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå