Gå til innhold

sex i syden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Koser meg nå i hellas med dama, og det blir jo litt kos.noen gode sexopplevelser i Syden. Deiligste og/eller villeste.

Anonymous poster hash: 68c0e...7c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjæreste var i Bulgaria for en måned siden. Vi hadde masse sex på hotellrommet. Ikke så spennede. Men en av de siste dagene hadde vi en meget heftig runde med en del lyd, det knustes lamper og senga flyttet seg noen meter i løpet av akten. Når vi var ferdige oppdaget jeg at verandadøra sto på vidt gap!! Gardinene på det ene vinduet var trukket halvveis til side... Og vi bodde på grunnetasjen, 5 meter i fra bassenget og hagen med benker der det satt tre taxisjåfører🙊🙈

Anonymous poster hash: 17f34...5af

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex på en strand i Alanya for rundt to år siden. Ble tatt.

Anonymous poster hash: f6602...59b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex på en strand i Alanya for rundt to år siden. Ble tatt.

Hva skjedde?

Anonymous poster hash: 21c19...342

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde?

Bot. Slapp heldigvis unna fengsel, som man kan få i Tyrkia.

Resten av feriepengene røk hvertfall, så det ble noen kjipe siste dager med lite alkohol. Kanskje like greit;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde?

Tror det var jeg som skrev denne! Om ikke er vi fler. Det som skjedde var at politiet kom og spurte pent og rolig hva vi gjorde og lyste på oss med lommelykt! (Aner ikke hvor lenge han har stått og sett på, jeg varganske godt full og hadde andre ting og konsentrere meg om) Jeg svarte ganske stressende mens jeg kledde på meg at vi ikke holdt på med noe spessielt og at vi skulle gå nå! Så begynte jeg og hun bare å løpe, og politimannen vet jeg ikke hvor ble av. Men han fulgte hvertfall ikke etter!

Var en utrolig morsom kveld/natt jeg sent vill glemme! Smiler fortsatt godt når jeg tenker på dette. Og det er jo blitt en jævlig god historie å fortelle, skaper alltid stemning!

Haha, savn <3

Anonymous poster hash: d5d9d...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...