Gå til innhold

Sæden smaker urin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det mulig for menn å urinere samtidig som de kommer? Har ikke noe imot å svelge, men kjæresten min sin sæd både smaker og lukter urin, men ser ut som sæd. Forleden dag sprutet han på meg, og da så jeg på ansiktet hans at han reagerte på lukten. Jeg synes også det er vanskelig å si til han at sæden hans smaker urin. Noen som har peiling? 

Anonymous poster hash: 0d53d...64e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det mulig for menn å urinere samtidig som de kommer? Har ikke noe imot å svelge, men kjæresten min sin sæd både smaker og lukter urin, men ser ut som sæd. Forleden dag sprutet han på meg, og da så jeg på ansiktet hans at han reagerte på lukten. Jeg synes også det er vanskelig å si til han at sæden hans smaker urin. Noen som har peiling? 

Anonymous poster hash: 0d53d...64e

nei, det er ikke mulig å urinere samtidig som man kommer. urinleder sperres av nettopp slik at det ikke skal komme urin ut samtidig, det er derfor det er viktig å tisse før sex.

om du vil ha bedre smak på sæden hans bør du få han til å endre kosthold, et google søk vil gi deg de beste matvarene som gir en bedre opplevelse.

Anonymous poster hash: 58e9c...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...