Gå til innhold

Hun er så vakker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drikk masse vin, slik du faktisk tør å snakke skikkelig med hun. Deretter inviter du henne ut. Sier hun nei, kan du unnskylde deg med at du er full og det blir overhode ikke kleint etterpå ^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hmm, du sier definitivt noe der. Det er internett-ish for tiden, faktisk...Jeg ser den. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller gjøre. Som sagt, er ikke flink til å begynne å snakke om noe, spesielt ikke når jeg liker hun, får helt black-out osv. pinlig! Uff... Jeg har ikke sett hun siden da vi hilste. Må stikke innom til uka og handle der. Håper hun er der og ikke har ferie. Hva gjør jeg hvis jeg ser hun drive med noe i butikken og ikke sitter i kassa?

Anonymous poster hash: 94280...f26

 

Hvis hun ikke sitter i kassa, så går du bort til henne og spør: "Heisann, hvor har dere ...?" 

Eventuelt så raller du bare rundt i butikken helt til hun setter seg i kassa.

Det er veldig lurt å prøve å starte en eller annen samtale med henne av og til, spiller nesten ingen rolle hva det er om. Bare prøv å snakk om noe (relevant, of course) for å bygge litt kjennskap og fundament. 

 

Endret av Kovacs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk masse vin, slik du faktisk tør å snakke skikkelig med hun. Deretter inviter du henne ut. Sier hun nei, kan du unnskylde deg med at du er full og det blir overhode ikke kleint etterpå ^_^

Haha, tror ikke det er suksess! Men invitere henne ut på hva?

Anonymous poster hash: 94280...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdater oss TS, hvis det skjer noe mer.  :danse:



Anonymous poster hash: 587b5...d8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdater oss TS, hvis det skjer noe mer.  :danse:

Anonymous poster hash: 587b5...d8a

 

Jeg skal gjøre det. Må få til noe snart, satt frist ut Juli. skal begynne å besøke butikken oftere.

Hilsen-TS.

Anonymous poster hash: 94280...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noe fremgang, TS?



Anonymous poster hash: 587b5...d8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Noe fremgang, TS?

Anonymous poster hash: 587b5...d8a

 

Nei, ikke i det hele tatt... Har ikke vært i butikken... Feiger ut...

Anonymous poster hash: 94280...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det hele tatt... Har ikke vært i butikken... Feiger ut...

Anonymous poster hash: 94280...f26

Hva er det verste som kan skje? Jo, at du får et nei. Det er ikke verdens undergang. Jævlig kjipt og flaut der og da, men hun vil sikkert bare være sjarmert over at du likte henne likevel og ikke tenke så mye på det i ettertid. Jeg synes du bare bør prøve å manne deg opp og bestemme deg for det. Tenk hvis du venter for lenge og hun slutter i jobben, da har du kanskje mista muligheten. Så kjør på.

Lykke til! Heier på deg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig søt ts, håper du får bedt hun ut! :)



Anonymous poster hash: 8e0ff...fc3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Overrasket

OMG jeg er en skikelig outsider når det kommer til moderne Norwegian lissom. 

Why oh why bruker jeg ikke flere snazzy engelske ord, og dropper rett form av hun/henne AT THE SAME TIME. 

 

TS, hvis du ikke har invitert henne ut enda, ansikt til ansikt, da er du ikke interessert nok i henne ...

Ikke tenk på om kameratene dine synes hun er rar. Det er bare til din fordel at du legger merker til kvinner som ikke alle andre legger merker til. Dersom du gjør noe med det, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...