Gå til innhold

Sliter med dårlig mage - stress?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nettopp vært på en liten roadtripferie, og ble ganske dårlig i magen. Var ikke i syden, så er ikke sånn typisk "annenbakteriekulturmage" jeg fikk... Tror det skyldes dehydrering kanskje? Var på et varmt sted, drakk vel ikke så mye vann som jeg burde ha gjort.

Så jeg tok imodium ofte for å stoppe det. Har jeg ødelagt magen nå? Skal ute og reise igjen snart så håper at det stabiliserer seg... er lettstresset person og har ofte dårlig mage, selv om jeg spiser helt vanlige ting. kan bli helt løst så jeg må skyndte meg, klarer ikke holde meg liksom... Er konstant redd for å ikke finne toalett, så nå som vi skal ut og reise gruer jeg meg litt kjenner jeg. 

Skal ta taxi, og ikke flybuss feks, for å være sikker på at han kan svinge til sides hvis behovet melder seg. Ikke normalt å ha det sånn tror jeg ikke ; / gruer meg til å gå rundt i byen, vil bare komme meg på hotellet så fort som mulig hvis noe skjer..

Flere som sliter i varme/stress/reise med magen? Hva gjør dere, hvordan løser dere det? Det var et stort steg for meg å komme meg ut døra i dag, var på butikken og skyndte meg hjem igjen etterpå, og det gikk bra. Ble glad og fikk en slags mestringsfølelse da. 

Anonymous poster hash: 232f0...48d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener, har hatt det sånn ca hele livet :P Prøv lav fodmap-diett, det funket for meg! :) ellers pøser jeg på med imodium! :P

Anonymous poster hash: 6114e...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...