AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Bakgrunn: Vi har vært sammen i ca 2 måneder, og er begge helt vanelige og oppegående. Til saken: I begynnelsen var sexen mer eller mindre normal (koselig og romantisk.) Men i det siste har ting plutselig eskalert. Vi har kommet til et punkt der jeg har begynnt å stille spørsmål til hvor normalt dette egentlig er. Det begynte med at han fingret meg i rumpa, etterhvert hadde vi analsex. Så fingret jeg han i rumpa. Når han tar meg i rumpa spytter han meg i ansiktet og slapper meg med flat hånd. Både på rumpa, puppene og i ansiktet. Dette har utviklet seg over en periode på rundt 2 uker. I går sugde og runket jeg han i minst en halvtime. Når han holdt på å komme slo jeg penisen hans hardt med flat hånd. Han likte det. Jeg lot han ikke komme de første 15 gangene han nærmet seg. Jeg spyttet også på han (pikken.) Til slutt lot jeg han komme i munnen min mens jeg bet han i pikkhodet. Men etterpå skammet jeg meg veldig. Er vi normale eller??? Anonymous poster hash: b6793...17a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Bakgrunn: Vi har vært sammen i ca 2 måneder, og er begge helt vanelige og oppegående. Til saken: I begynnelsen var sexen mer eller mindre normal (koselig og romantisk.) Men i det siste har ting plutselig eskalert. Vi har kommet til et punkt der jeg har begynnt å stille spørsmål til hvor normalt dette egentlig er. Det begynte med at han fingret meg i rumpa, etterhvert hadde vi analsex. Så fingret jeg han i rumpa. Når han tar meg i rumpa spytter han meg i ansiktet og slapper meg med flat hånd. Både på rumpa, puppene og i ansiktet. Dette har utviklet seg over en periode på rundt 2 uker. I går sugde og runket jeg han i minst en halvtime. Når han holdt på å komme slo jeg penisen hans hardt med flat hånd. Han likte det. Jeg lot han ikke komme de første 15 gangene han nærmet seg. Jeg spyttet også på han (pikken.) Til slutt lot jeg han komme i munnen min mens jeg bet han i pikkhodet. Men etterpå skammet jeg meg veldig. Er vi normale eller??? Anonymous poster hash: b6793...17a skamfølelsen er bare kroppen din som erverver de nye erfaringene. det er bare en naturlig kroppslig reaksjon. det er helt normalt, men om du på noe som helst plan føler at noe går for langt så må du straks si i fra. Anonymous poster hash: 09ca9...a9d 1
frk91 Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Dere har et normalt sexliv så lenge begge to er fornøyde med sexen. 2
KatyP Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Dette ser jo ut til å tenne dere begge, og da er det jo helt ok og bare å fortsette. Om det er normalt? Er jo en del av befolkningen som pusher grenser og utøver seksuelle aktiviteter som ikke er gjennomsnittlig. Så jo, normalt blant noen, rart for andre. Kjør på dere
guttemann Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Det er jo ikke helt vanlig, men det trenger ikke være unormalt av den grunn. Jeg synes imidlertid dere har kommet dit at det er på sin plass med en åpen og ærlig samtale om sexen deres, ikke minst for å sette grenser og sørge for at dere unngår skremmende eller ubehagelige (på feil måte) opplevelser.
Maleficenta Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Bakgrunn: Vi har vært sammen i ca 2 måneder, og er begge helt vanelige og oppegående.Til saken: I begynnelsen var sexen mer eller mindre normal (koselig og romantisk.) Men i det siste har ting plutselig eskalert. Vi har kommet til et punkt der jeg har begynnt å stille spørsmål til hvor normalt dette egentlig er. Det begynte med at han fingret meg i rumpa, etterhvert hadde vi analsex. Så fingret jeg han i rumpa. Når han tar meg i rumpa spytter han meg i ansiktet og slapper meg med flat hånd. Både på rumpa, puppene og i ansiktet. Dette har utviklet seg over en periode på rundt 2 uker. I går sugde og runket jeg han i minst en halvtime. Når han holdt på å komme slo jeg penisen hans hardt med flat hånd. Han likte det. Jeg lot han ikke komme de første 15 gangene han nærmet seg. Jeg spyttet også på han (pikken.) Til slutt lot jeg han komme i munnen min mens jeg bet han i pikkhodet. Men etterpå skammet jeg meg veldig. Er vi normale eller??? Anonymous poster hash: b6793...17a Hvis dere begge liker det og ingen av dere føler dere tvunget til noe så ser jeg ikke problemet helt her...
Blod Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Hvem bryr seg om hva som er normalt så lenge det ikke går negativt ut over noen som ikke ønsker det? Dere liker det. Så drit i hva andre synes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå