Hottrio Skrevet 7. juli 2015 #21 Skrevet 7. juli 2015 Seff kan han det ^^ Hadde ikke vært et problem med folka jeg henger med i hvert fall Du må virkelig være åpensinnet og henge med ditto folk
Gjest Morello Skrevet 7. juli 2015 #22 Skrevet 7. juli 2015 Du må virkelig være åpensinnet og henge med ditto folk Jeg er ganske åpensinnet ja ^^ Folka jeg henger med er stort sett junkies så de bryr seg ikke om en døyt, haha
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #23 Skrevet 8. juli 2015 Har sett det i syden, utrolig kleine saker. Alle parter er ofte godt beruset, og gutta sliter med å få den opp...artig å se på de 10 første sekunda, så blir det en pinlig affære for alle sammen. Anonymous poster hash: f3f38...41d 1
Gjest Money Skrevet 8. juli 2015 #24 Skrevet 8. juli 2015 Jeg er ganske åpensinnet ja ^^ Folka jeg henger med er stort sett junkies så de bryr seg ikke om en døyt, haha Så, hva er det drøyeste du har gjort da?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #25 Skrevet 10. juli 2015 Har sett det i syden, utrolig kleine saker. Alle parter er ofte godt beruset, og gutta sliter med å få den opp...artig å se på de 10 første sekunda, så blir det en pinlig affære for alle sammen. Anonymous poster hash: f3f38...41d Var selv på en øy i Hellas for noen år siden, med typen. Og vi rotet oss inn på sted der 6 par stod for å suge av typen. 4 var litt slappe, men 2 klarte å sprute jenta i ansiktet. Alle smilte, og hva er gæærnt egentlig. Det skulle være et slikt party til før vi reiste, og øya var for en gangs skyld ikke full av folk fra nabolaget. Typen har en litt stor sak, og jeg spøkte med om at dette må vi være med på. Han smilte, blunket og sa ja. Dagen før festen, ville ha ikke ha sex, bare litt kos. Lurte på hvorfor. "Skal vi ikke vinne da". Med den råeste spermaspruten? Ble giret og rimelig kåt av tanken. Gikk bort til discoet, og Kl. 2200 skulle konkurransen holdes. Var allerede påmeldt. Og når han tok av shortsen var han stiv allerede, og det var et gisp i salen. Tok den inn og ut av munnen, til han bremset meg. Så plutselig kom han noe innmari. Rett i munnen, og utover ansiktet. Fikk premien får råeste utløsning. Dette er et hemmelig litt uskikkelig stykke av meg. Men ikke noe ulovlig. Deilig for både meg og typen. Og helt sikkert for publikum. Morsomt å tenke tilbake på. Anonymous poster hash: 62216...c1b 1
WubWub Skrevet 10. juli 2015 #26 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Jeg vinner alltid - for jeg er best uten protest - i alt. #best-cawksuckah-in-the-wild-wild-west #vinnerskalle2015 Endret 10. juli 2015 av WubWub
_Malene Skrevet 10. juli 2015 #27 Skrevet 10. juli 2015 Var selv på en øy i Hellas for noen år siden, med typen. Og vi rotet oss inn på sted der 6 par stod for å suge av typen. 4 var litt slappe, men 2 klarte å sprute jenta i ansiktet. Alle smilte, og hva er gæærnt egentlig. Det skulle være et slikt party til før vi reiste, og øya var for en gangs skyld ikke full av folk fra nabolaget. Typen har en litt stor sak, og jeg spøkte med om at dette må vi være med på. Han smilte, blunket og sa ja. Dagen før festen, ville ha ikke ha sex, bare litt kos. Lurte på hvorfor. "Skal vi ikke vinne da". Med den råeste spermaspruten? Ble giret og rimelig kåt av tanken. Gikk bort til discoet, og Kl. 2200 skulle konkurransen holdes. Var allerede påmeldt. Og når han tok av shortsen var han stiv allerede, og det var et gisp i salen. Tok den inn og ut av munnen, til han bremset meg. Så plutselig kom han noe innmari. Rett i munnen, og utover ansiktet. Fikk premien får råeste utløsning. Dette er et hemmelig litt uskikkelig stykke av meg. Men ikke noe ulovlig. Deilig for både meg og typen. Og helt sikkert for publikum. Morsomt å tenke tilbake på.Anonymous poster hash: 62216...c1b Right. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #28 Skrevet 11. juli 2015 Var selv på en øy i Hellas for noen år siden, med typen. Og vi rotet oss inn på sted der 6 par stod for å suge av typen. 4 var litt slappe, men 2 klarte å sprute jenta i ansiktet. Alle smilte, og hva er gæærnt egentlig. Det skulle være et slikt party til før vi reiste, og øya var for en gangs skyld ikke full av folk fra nabolaget. Typen har en litt stor sak, og jeg spøkte med om at dette må vi være med på. Han smilte, blunket og sa ja. Dagen før festen, ville ha ikke ha sex, bare litt kos. Lurte på hvorfor. "Skal vi ikke vinne da". Med den råeste spermaspruten? Ble giret og rimelig kåt av tanken. Gikk bort til discoet, og Kl. 2200 skulle konkurransen holdes. Var allerede påmeldt. Og når han tok av shortsen var han stiv allerede, og det var et gisp i salen. Tok den inn og ut av munnen, til han bremset meg. Så plutselig kom han noe innmari. Rett i munnen, og utover ansiktet. Fikk premien får råeste utløsning. Dette er et hemmelig litt uskikkelig stykke av meg. Men ikke noe ulovlig. Deilig for både meg og typen. Og helt sikkert for publikum. Morsomt å tenke tilbake på. Anonymous poster hash: 62216...c1b Sikkert noen som filmet det med mobilen, du finner det sikkert på nettet. Morsomt? Anonymous poster hash: be878...8c5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå