tigerpus Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Vi kunne tenke oss en weekwnd på fjellet for å gå tur (med vogn) og se på høstfargene. Er det noen som kan anbefale et sted +/- 20 mils kjøreavstand fra Oslo-området? Det må være mulig å bo i en hytte/leilighet, hotellrom er ikke noe særlig med 2 barn under 4 år. Og så hadde det vært fint om det var noen turveier i området som er farbare med vogn..... Og hvis stedet har muligheter for å komme til dekket frokost og middag er det et stort pluss. Er dette bare en drøm, men finnes det sånne steder? -- Tiger
tigerpus Skrevet 7. september 2004 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2004 Neivel, ingen har noe fornuftig å melde her! Da må jeg trå til og svare selv da! Spåtind Høyfjellshotell er antagelig svaret. Dvs det vet jeg egentelig ikke, men vi skal nå reise opp og se til helgen! De har svømmebasseng og fint turterreng og familierom/hytter. Og mulighet for helpensjon! Me fer sjau, me fer sjau! -- Tiger
bingo Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Hva med sjursjøen? Ligger litt på oversiden av Lillehammer,kjempefint der.
Grooo Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Skulle foreslå Sjusjøen jeg og.. Vet ikke helt hvordan det er å komme fram med barnevogn der, men ta en telefon til noen av de som leier ut der oppe så får du fort svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå