Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Syns overhode ikke synd i disse mennene. De burde ha såpass vett i hodet at de vet man ikke tuller med slikt. Skremmende tankegang på disse mennene. 

Enig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Trist at Fotballfruen ikke ser alvoret og følger på.

Men det er vel ikke så rart når mannen er medlem der.

Damen uttaler seg aldri om noe, det er det mannen som gjør det for henne.

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Purple Basil skrev:

Damen uttaler seg aldri om noe, det er det mannen som gjør det for henne.

Jepp, hashtaggen #carolinemåsvareselv oppsto av en grunn. Merkelig at en veteranblogger og journalist ikke kan uttale seg i media selv gitt.

• Liker 14
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Jeg hadde dog ikke trodd den dagen der Heitmann fremstår som mer oppegående enn frua skulle komme. Men nå er den altså her.

Gjest Keikolina
Skrevet

Er det noen blogger med bein i nesa er det ihvertfall Rannveig av de to. Er jenta som står for feilene sine å ikke gjemmer seg bak en mann og surver.

Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg hadde aldri trodde jeg skulle skrive dette, men;

Heia Rannveig!!!👏🏻

Skrevet
På 26.9.2016 den 15.12, Veslefrikk skrev:

I dagens innlegg så fikk jeg utrolig medfølelse med Rannveig. Stakkars jente! Ingen, uansett hva andre måtte mene om vedkommende som person, fortjener å oppleve det hun gjorde i går. Det stakk meg langt inn i hjerterota.

http://rannveigheitmann.blogg.no/1474890700_siennas_ukjente_gudfa.html

Så flott at det finnes mennesker som den ukjente mannen som stilte opp for henne og datteren. All ære til ham!

Aldri hørt om at noen har to gudmødre.  Man har to faddere og en gudmor.  

• Liker 1
Skrevet
På 28.9.2016 den 16.29, Rubella skrev:

Huff. Stakkars jente... 

Litt off-topic, men - er det innafor med så kort kjole at den såvidt dekker stumpen i kirka? :P

Nei

• Liker 2
Skrevet

Herregud det var utrolig trist å lese :( 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, DreamOn skrev:

Aldri hørt om at noen har to gudmødre.  Man har to faddere og en gudmor.  

I nord, spesielt i Finnmark, blir alle faddere kalt for gudmødre eller gudfedre. Uttrykket faddere blir så og si ikke brukt. 

Og det er vel opp til hver en å bestemme hva man kaller det og hvor mange man har. :P

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Adelia skrev:

I nord, spesielt i Finnmark, blir alle faddere kalt for gudmødre eller gudfedre. Uttrykket faddere blir så og si ikke brukt. 

Samme hvor jeg kommer fra (Midt-Norge). Her brukes sjeldent fadder, alle har det de kaller gudfedre og gudmødre. 

• Liker 1
Skrevet

Gøy å se blogglisten nå, der Rannveig troner ganske så langt over de andre..

Parkerte MTM som selv har gode lesertall pga fødsel.

Fra blogg.no:

Topplisten - mest lest i går

1. Rannveigheitmann (194398)
  2. Mammatilmichelle (129616)
  • Liker 18
Skrevet
28 minutter siden, fjær skrev:

Fra blogg.no:

Syns det er så mange negative kommentarer på bloggen hennes. Første bloggeren jeg har sett som har blitt omtalt negativt for å kommentere hva MGO driver med...

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Summ skrev:

Syns det er så mange negative kommentarer på bloggen hennes. Første bloggeren jeg har sett som har blitt omtalt negativt for å kommentere hva MGO driver med...

Tror det er på grunn av hennes fortid som har provosert mange. Jeg har iallfall fått nytt syn på Rannveig, etter at hun roa seg, liker henne mye bedre enn A.R, kanskje mest fordi hun ikke utleverer barna SÅ mye?🤔

• Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, fjær skrev:

Fra blogg.no:

Rannveig fortjener det.

Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Ja, hun siler ikke kommentarene sine sånn de andre gjør. Er nok mange mannfolk som er redde nå også. 

Skrevet
På 19. mars 2016 den 10.43, ricecrispies skrev:

Feilsitering

Skrevet
3 timer siden, Den røde fare skrev:

Tror det er på grunn av hennes fortid som har provosert mange. Jeg har iallfall fått nytt syn på Rannveig, etter at hun roa seg, liker henne mye bedre enn A.R, kanskje mest fordi hun ikke utleverer barna SÅ mye?🤔

Eh, instagrammen og bloggen er jo full av bilder av ungene, så på det punktet er a ikke bedre akkurat...

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, Monky skrev:

Eh, instagrammen og bloggen er jo full av bilder av ungene, så på det punktet er a ikke bedre akkurat...

Åh🙄 Er ikke innom bloggen så ofte, men de gangene jeg har vært innom, har det vært1-2 bilder av barna (som jeg fortsatt synes er 1-2 for mange). Instagram har jeg ikke.

Ser jeg burde tenkt meg litt mer om angående bildebruken😳😜 

Takk for rettelsen, @Monky 👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Noen som har lest kommentarene til siste blogginnlegg? 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...