Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 0utsider
Skrevet

Dere som sitter og skriver dritt om folk her på forumet, er dere perfekte selv...?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,vi er superperfekte så  vi trenger ikke brette  ut alt det vi gjør i en blogg :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon av barn samt. svar.

- Pavilion, mod

Skrevet

Hun klarer seg nok økonomisk med disse 3 barna sine :) Blogging, bidrag og overgangsstønad.

• Liker 2
Skrevet

Hun klarer seg nok økonomisk med disse 3 barna sine :) Blogging, bidrag og overgangsstønad.

Hun skriver hun ikke mottar bidrag, og overgangsstønaden er vel kun for en kort periode?

Selv om jeg ikke er fan av henne, så håper jeg hun snart blir voksen og får seg en ordentlig jobb.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner samt. svar til dette

- Pavilion, mod

Skrevet

Stakkars, stakkars rannveig. Det virker som en håpløs situasjon som bare blir værre og værre og det ikke er noen vei ut av.

• Liker 1
Skrevet

Altså. Er man bekymret for tidlig fostervannavgang er vel første reaksjon å få sjekket det ut, ikke skrive et blogginnlegg om det? Eller er det bare meg?

Gjest Liseheidi
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Liseheidi
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

- Pavilion, mod

• 2 uker senere...
Skrevet

Sutring, sutring og mer... Sutring.

Blir trist av bloggen hennes.

Skrevet

Syns synd på henne jeg. Tror ikke hun har det så enkelt. Og faren til ungen i magen vil jo ikke vite av den en gang! :( Stakkars jente, er litt av en situasjon hun har satt seg selv i.

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Hun har jo penger da. Hun handler jo sykt mye. Om jeg hadde gjort samme så hadde jeg gått konkurs 😜

Skrevet

Jeg synes synd på Rannveig. Det er tydelig at det er vanskelig for henne med alle ungene. Og selv om hun påstår at hun gleder seg til å bli trebarns-alenemamma(hvem i all verden gleder seg til sånt?), så er det tydelig at det er hardt for henne. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes synd på Rannveig. Det er tydelig at det er vanskelig for henne med alle ungene. Og selv om hun påstår at hun gleder seg til å bli trebarns-alenemamma(hvem i all verden gleder seg til sånt?), så er det tydelig at det er hardt for henne.

Man gleder da seg til å få barn?! De fleste gjør hvertfall det.

Når man først har havna i situasjonen så må man jo bare gjøre det beste ut av det. Selv hadde jeg nok hatt litt noia, men hadde nok gleda meg fordi.

Men hun skryter litt vel mye om hvor tøff hun selv er.

• Liker 2
Skrevet

Syns synd på henne jeg. Tror ikke hun har det så enkelt. Og faren til ungen i magen vil jo ikke vite av den en gang! :( Stakkars jente, er litt av en situasjon hun har satt seg selv i.

Alltid lurt på hvorfor meningen til den som bærer barnet skal veie mer enn den andre parten i situasjonen som overhode ikke ønsker barn.

• Liker 3
Skrevet

For ikke å snakke om de ukentlige innleggene om hvor mye "tøffere" hun er som ikke skal ha epidural og har født en gang uten det. Blir rett og slett for dumt!

• Liker 9
Skrevet

Alltid lurt på hvorfor meningen til den som bærer barnet skal veie mer enn den andre parten i situasjonen som overhode ikke ønsker barn.

Jeg er enig der siden jeg overhodet ikke vil ha barn selv, men det kan jo ikke være enkelt for henne uansett. Jeg ville tatt abort uten å mukke, men hun mener jo at abort er mord. Jeg er sikker på at hun kommer til å takle dette, men det er jo litt trist at faren ikke vil vite av barnet, spesielt for barnet selv når hun spør etter faren sin.

Skrevet

Jeg blir litt lei alt dette prinsesse-snakket hele tiden. Hun er da ikke kongelig

• Liker 11
Skrevet

Uansett ikke noe sjakktrekk å ha sex med en ung kvinne som allerede har to uplanlagte barn med to forskjellige menn.. I mean, come on...

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...