Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har like store/små problemer med Odin som med Sienna, kleint eller ikke.

Andres navnevalg på barn er faktisk ikke vår business, derfor ser jeg heller ikke at dette skulle være et problem.

Det fins rare navnevalg og sammensetninger uansett hvor man er, men kan ikke se at det skal være grunnlag for et seriøst diskusjonstema med argumentasjon for og imot for å endre eller latterliggjøre noens navnevalg.

Det blir bare synsing, ikke noe annet.

Så enig!!!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå spurte hun jo hva vi syns da.

Da kan man enkelt skrive at man ikke synes det er noe fint navn, man trenger ikke dra inn white trash og andre hetsende argumenter.

• Liker 4
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Da kan man enkelt skrive at man ikke synes det er noe fint navn, man trenger ikke dra inn white trash og andre hetsende argumenter.

ok. skal forandre posten min.

Skrevet

Lurer på om man syns Sienna er ett dårlig navnevalg fordi det kom fra Rannveig som mange liker å mislike.. Fint navn spør du meg.

At Sienna er et dårlig navnevalg, det har ingenting med Rannveig å gjøre. Jeg synes ikkke Sienna er pent annet enn om man bor i et engelsk talende land.

Skrevet

Nå spurte hun jo hva vi syns da.

Og det betyr at uansett hva hun har valgt som navn, har vi noen påvirkningsmulighet? Hva med klikk og hyp'ing til bloggen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

At Sienna er et dårlig navnevalg, det har ingenting med Rannveig å gjøre. Jeg synes ikkke Sienna er pent annet enn om man bor i et engelsk talende land.

Enig. Rannveig kunne heller kalt jentungen Tromsø. 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg. 

- Pavilion, mod

Endret av O.G.
Skrevet

Leo, Savannah, Michelle,Sienna, Leander, Christander, Liam same shit. Uansett om de er populære hos unge mødre, grøsser jeg når jeg hører dem. Hvis noen velger dem fordi de er unike, så reality check, det er en de ikke.

• Liker 10
Skrevet

Leo, Savannah, Michelle,Sienna, Leander, Christander, Liam same shit. Uansett om de er populære hos unge mødre, grøsser jeg når jeg hører dem. Hvis noen velger dem fordi de er unike, så reality check, det er en de ikke.

Enig, det er kvitt søppel navn.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

De er bare navn og syns de blir feil å kalle navn som dette for kvitt søppel navn. Det er jo vakre, unike unger som har navn som dette og de kler nok navnene sine alle som en. 

Helt enig med deg. Blir ganske frustrert av disse navndiskusjonene som dukker opp i blant, mye ufint når det gjelder dem og man glemmer helt de nydelige barna som står bak der. 

Endret av Steve Rogers
Skrevet

De er bare navn og syns de blir feil å kalle navn som dette for kvitt søppel navn. Det er jo vakre, unike unger som har navn som dette og de kler nok navnene sine alle som en. 

Det er da ingen som er uenige i det. Men navnene gir jo visse assosiasjoner. Rannveig spurte om hva leserne hennes syntes og da får hun svar. Det er jo dette hun vil.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn.

Daenerys, mod.

Skrevet

Leo er ett navn som ble brukt i Norge allerede i 1885,min Leo er til og med oppkalt. Synd om kjipe folk skal se på han som white trash av den grunn... Men grøss alt dere vil, håper bare dere har vett til å holde det for dere selv i det virkelige liv.

• Liker 5
Skrevet

Leo er ett navn som ble brukt i Norge allerede i 1885,min Leo er til og med oppkalt. Synd om kjipe folk skal se på han som white trash av den grunn... Men grøss alt dere vil, håper bare dere har vett til å holde det for dere selv i det virkelige liv.

Leo er ikke white trash. Vanessa, cassandra, Isabella og så videre er...

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn.

Daenerys, mod.

Hvordan i all verden var mitt innlegg "krenkende"??

• Liker 3
Skrevet

Hun er tidlig ute med forberedelsene da. Vuggen er satt opp ved siden av senga, redd opp og klar. Og første klesvask er unnagjort :) tror hun gleder seg veldig :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

- Pavilion, mod

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tenkt at venninna mi Isabella har ett white trash navn. Utrolig sykt at folk kan finne på å kalle andre sine navn for white trash i mine øyne. 

I dine øyne ja.

Skrevet

Hva som er white trash navn varierer vel fra sted til sted ? Her er det helt andre navn enn navn som Sienna vertfall

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt samt. svar til dette. 

- Pavilion, mod

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...