AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Hvordan smaker det? Pinlig å si det, men jeg har aldri smakt på det. Hvor normalt er det at gutten gjør det? Når jeg har slikka, har det bare vært på klitten og ikke noe annet. Det tenner meg noe så inni hampen å slikke i meg det som renner ut av dere. Har hatt få partnere, samtidig som jeg aldri har turt dette tidligere. Blir dere ekstra tent hvis en gutt er så keen på dere at han gjør slikt? Eller har det ikke noe å si? Anonymous poster hash: 57819...eb7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Har du slikket klitoris har du nok allerede smakt det Anonymous poster hash: c4a45...e25
Gjest lipgloss Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 jeg liker lukten av utflod og smaken av saftene som renner,men ren gulhvit utflod fra en dame lukter helt fantastisk
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for krenkende innlegg samt svar til dette. Minner om at på seksualitet så har man større takhøyde for andre preferanser i en seksuell setting, møt hverandre med respekt så kanskje man lærer noe Nikee, mod.
Gjest Universe Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Hvordan det smaker? Har ikke peiling. Har aldri smakt, og ikke vil jeg smake med det første
Gjest Morello Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Er da bare å slikke det i seg ^^ Om resten av fitta smaker bra gjør sannsynligvis utfloden det også.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Haha, nå kom jeg på hun som skrev her at kjæresten ikke visste hva utflod var. Hun pleide å sove uten truse, men da han fant ut at damer har utflod fikk han lettere panikk og utbrøt "Men herregud du må jo ta på deg truse hvis du driver og floder i sengen!!" Anonymous poster hash: 5c245...87c
Nanami Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Var og en kar som trodde dama var utro fordi han fant noe hvitt i trusa hennes, hva annet enn sæd kunne det være Ellers synes jeg det høres litt nasty ut å smake på utflod. Det er jo det som er rensket ut av skjeden. Blir jo noe annet enn væsker som kommer når man er kåt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå