Gå til innhold

Hva ser du etter i en partner? Suging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at noen kanskje vil legge meg litt for hat akkurat nå, men gi meg en sjanse. Folk har forskjellige ting de ser etter i en partner, forskjellige ting som er viktig for dem. Noen setter humor over alt, utseende osv. For noen er kanskje musikksmak vel så viktig som for eksempel humor osv. 

For meg er det viktig at hun suger, ofte og at hun svelger uten noe sure miner. En jente som nekter å suge er en dårlig jente og fortjener ikke å ha noe kjæreste. Biologisk sett er jo mannen skapt for å knulle, for å sette egg på damen og damen skal varte opp sin jeger og sin beskytter, slik at han er sterk og frisk, på den måten får jo også hun beskyttelse og tak over hodet. Så jeg pleier å ta to tester på mulige langvarige partnere. Første gang vi ligger sammen må hun suge og svelge, gjør hun ikke det er det rett ut og suger hun dårlig kan hun egentlig få en sjanse til etter litt instruksjoner. Om hun er videre til runde to og vi ligger igjen, må hun også suge... Jeg skal suges hver dag. Og uten forvarsel pleier jeg å kjøre hammeren opp i toern på henne og selvfølgelig late som om jeg bommet, at det var feil hull. Om hun tilgir meg med en gang, er det ok, skal hun surmule er det rett ut. Og hvorfor skal ikke jeg få sette suging høyt når andre kan sette humor like høyt? Jeg gir så mye av meg selv. Jeg forsørger henne, tar vare på henne og da er det minste hun kan gjøre å suge meg. 

Og i 2015, med det presset som finnes på jenter er jeg ganske fair! Jeg er ikke så opptatt av kropp. Jeg er mer opptatt av hva du klarer å gjøre med kroppen og dessuten ser de aller fleste jenter ganske bra ut med kuk i munnen!

Anonymous poster hash: f9a96...509
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Så lenge du finner jenter som aksepterer det og trives med det, så er det vel ikke noe problem for noen...?

Skrevet

Min første tanke er at dette må være troll men jeg velger å  svare selv om, i håp om at det kan spare flere kvinner for smerte. Nå skal jeg ikke skrive om din totale mangel for respekt for kvinner men heller det du ber om.

Med den innstillingen du har går du glipp av mange damer som kunne ha tilfredstillit dine behov. Det er mange som både elsker å suge og svelge men mange gjør ikke dette første gangen, gjerne ikke etter flere ganger heller. Det er noe som gjerne kommer etter man føler seg mer komfortabel med mannen og kan slappe mer av og nyte.

Det å "kjøre hammeren opp i toeren" med vilje og uten samtykke er rett og slett ondskap. Du aner ikke hvor vondt det kan gjøre. En ex gjorde det med meg en gang og det var så vondt at tårene spratt ut øyne og jeg hikstet etter luft. Jeg ble så forbanna og han lovet å aldri gjøre det igjen, men jeg hver gang vi hadde sex etter det klarte jeg ikke å slappe av fordi jeg var redd for at han skulle bomme. Det skal sies at vi hadde analsex både før og etter den hendelsen, noe jeg også likte, men det krever masse oppvarming og glidemiddel. Noe annet er tortur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan suge deg selv.

Anonymous poster hash: 41b83...d4b
  • Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Min første tanke er at dette må være troll men jeg velger å  svare selv om, i håp om at det kan spare flere kvinner for smerte. Nå skal jeg ikke skrive om din totale mangel for respekt for kvinner men heller det du ber om.

Det er nettopp dette så mange kvinner ikkje forstår om menn, fordi dykkar hjerne ikkje er kopla slik som vår er. Det handlar ikkje om "respekt for kvinner" i det heile teke, det handlar om på kva for eit vis han ynskjer å nyte eit potensielt konemne seksuelt over eit lengre, monogamt liv. Dette er ein viktig ting for oss menn, også for mange kvinner. Og dei fleste av oss likar å "dominere" dykk på ein eller annen måte.

Så her må eg seie meg einig med tråstartar. Slik ein mann er forventa til å gjere ein heil del ting for dykk, bør også dykk vere forventa til å gjere ein heil del ting for ein mann. Og ikkje vert sint på meg no, for dette er berre eit vennleg råd, men jo meir ei kvinne gjer for å tilfredsstille sin mann sine innerste, skitne, perverse, forfærdelege, grusomme seksuelle fantasiar, jo meir vil han elske og respektere henne.

Så lenge du finner jenter som aksepterer det og trives med det, så er det vel ikke noe problem for noen...?

+1

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å ha som krav at man skal bli sugd og at dama skal like spermen nok til å ville svelge.

Nå vet jeg ikke hvor godt du blir kjent med damene før dere har sex, men som en annen påpeker: Det er dumt å avskrive alle damer som ikke suger første gang. Mange vil kun gjøre det med en fast partner, og når det gjelder svelging så er det strengt tatt ikke risikofritt. Jeg forstår godt at noen velger å ikke gjøre det hvis man ikke kjenner partners smittestatus. Det kan være du går glipp av dine livs beste blowjobs på grunn av den innstillingen.

Uansett, ditt valg. Du står fritt til å ekskludere etter dine kriterier.

MEN, å analpenetrere noen som ikke har gitt sitt samtykke, DET er et overgrep!

Anonymous poster hash: 7f489...727

• Liker 4
Skrevet

Jeg både suger og svelger, og nyter at partneren min nyter det. Men ikke f om jeg suger og svelger på første date. Jeg ønsker virkelig ikke å utsette meg for all verdens ulumskheter. Så hadde du gått fordi jeg ikke deepthroated og svelget første gangen, da hadde du kanskje gått glipp av noe bra. Dessuten kan man faktisk ikke kreve noe som helst av noen, annet enn det som kan feks redde liv, redde et land fra økonomisk undergang, stoppe en krig osv. Og bj's hver dag er ikke livsnødvendig, dog er det deilig... Så..

Det siste du sa, om analpenetrering er nesten ikke verdt en kommentar en gang, og jeg håper virkelig du tuller!

Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep 

Nikee, mod. 

Skrevet

Jeg elsker å suge. Gjør det hver dag. Elsker å se at min kjære har det godt. Men vente noen måneder til jeg var trygg, det måtte han. Ikke sjans at jeg gjør det på første date. Uaktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Du er urimelig, Ts.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...