Gå til innhold

Vannfaste 1 uke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har klart dette før?

Anonymous poster hash: f1984...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget?

Har lest ut i fra andres erfaringer at det har hjulpet de psykisk.

Skrevet

Vil du henvise samt med troverdige studier?

AnonymBruker
Skrevet

Vil du henvise samt med troverdige studier?

Er bare å Google så finner du en rekke ulike mennesker som mener dette har hjulpet de psykisk. Kan godt finne noen linker.

Vi mennesker er tross av alt lagt til å takle minst 40 dager uten mat, så 7 dager er ingenting. Høres bare sykt ut for oss i vesten som er vant med å spise så mye, men i realiteten er dette langt i fra sykt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det for å bli kvitt flere ting jeg var avhengig av. For meg funket det. Gikk ned en del i vannvekt og "matvekt", som kom på igjen da jeg begynte å spise. Mistet 2 kg utenom det som enda ikke har kommet tilbake. Men det er fordi jeg ikke spiste som en gal etterpå, noe det er en fare for at en gjør.

Er ikke noe jeg vil anbefale akkurat. Man føler seg ganske elendig og svak etter hvert. Men var absolutt verdt det for meg, da jeg så på det som en test av viljestyrke.

Anonymous poster hash: 76a73...d72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det for å bli kvitt flere ting jeg var avhengig av. For meg funket det. Gikk ned en del i vannvekt og "matvekt", som kom på igjen da jeg begynte å spise. Mistet 2 kg utenom det som enda ikke har kommet tilbake. Men det er fordi jeg ikke spiste som en gal etterpå, noe det er en fare for at en gjør.

Er ikke noe jeg vil anbefale akkurat. Man føler seg ganske elendig og svak etter hvert. Men var absolutt verdt det for meg, da jeg så på det som en test av viljestyrke.

Følte du deh bedre psykisk da du besto "viljestyrketesten"? Og hvor mange kg gikk du ned totalt?

AnonymBruker
Skrevet

Følte du deh bedre psykisk da du besto "viljestyrketesten"? Og hvor mange kg gikk du ned totalt?Anonymous poster hash: f1984...31e

Ja, jeg følte meg bedre. Gikk ned totalt 6 kg.

• Liker 1
Skrevet

Det har aldri skadet noen å faste, men vil ikke tro dette fungerer som slanking hvis det er formålet.

AnonymBruker
Skrevet

Vannfaste kan ikke sammenlignes med f.eks juicefaste. Man skal være veldig forsiktig med vannfaste over tid, da det i verste fall kan føre til hyperkalemi og hjertestans. Jeg vet at de bruker vannfaste på noen sykehus (var det i Russland?), men da er det under streng overvåking. Jeg har selv hatt juicefaste over tid, men vannfaste ville jeg aldri begitt meg ut på. 1 uke er kanskje ikke så farlig, men greit å sette seg inn i risikoen.

Anonymous poster hash: 80a77...02d
Skrevet

Hm. Og du er villig til å ta for god fisk uttalelser fra noen som er så hakka spika sprø at de velger å leve bare på vann en hel uke?

AnonymBruker
Skrevet

Tror heller psyken min hadde fått seg en knekk. Tenk så sur og sint jeg hadde blitt uten mat... Tør ikke tenke på det en gang.

Anonymous poster hash: 233ac...f53

• Liker 1
Skrevet (endret)

feilpost 

Endret av BeautyBox
AnonymBruker
Skrevet

Å kun drikke vann i en hel uke er livsfarlig.

Ikke gjør slikt.

Anonymous poster hash: 6077f...3f6

Skrevet

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som omhandler dette temaet. 
En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Anbefaler deg til å snakke med fagpersoner som kan hjelpe til.

- Pavilion, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...