AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg skal gi blod idag, men kom plutselig på at jeg har gått på Voltaren de siste dagene pga betennelse i foten. Kan jeg da ikke gi blod?Anonymous poster hash: 0dcf1...c70
Arabella Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Ring blodbanken i morgen, altså i dag, og spør. Endret 5. juli 2015 av Vidalita
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Ring blodbanken i morgen, altså i dag, og spør. Ja, får gjøre det for sikkerhetsskyld Er det selve medikamentet som ikke må komme i blodet, eller er det grunnen til medisinbruken som er problemet?Anonymous poster hash: 0dcf1...c70
Arabella Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Ja, får gjøre det for sikkerhetsskyld Er det selve medikamentet som ikke må komme i blodet, eller er det grunnen til medisinbruken som er problemet?Anonymous poster hash: 0dcf1...c70 Hvordan gikk det idag?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Hvordan gikk det idag? Måtte vente en uke for sikkerhetsskyld Anonymous poster hash: 0dcf1...c70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå