Gå til innhold

Lite spørsmål om beroligende ..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Admin får slette hvis dette er upassende.

Jeg har fått valium av legen for jeg sliter med angst, men de er bare til "nødstilfelle". Ikke tatt noen av de enda.

Men jeg har vært veldig dårlig siste uken (angsten går rett i magen på meg, med kvalme), og tenkte på om jeg skulle tatt en for å se om jeg blir bedre når det er på sitt verste for å se om det er angst eller om jeg burde dra til legen med magen?

Er jo bare EN enkel "test", har ikke tatt noe sånt før. Går på Wellbutrin og er ellers skeptisk på alt sånt, så ingen fare for at jeg begynner med noe :fnise:

Anonymous poster hash: 1b498...a4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Admin får slette hvis dette er upassende.

Jeg har fått valium av legen for jeg sliter med angst, men de er bare til "nødstilfelle". Ikke tatt noen av de enda.

Men jeg har vært veldig dårlig siste uken (angsten går rett i magen på meg, med kvalme), og tenkte på om jeg skulle tatt en for å se om jeg blir bedre når det er på sitt verste for å se om det er angst eller om jeg burde dra til legen med magen?

Er jo bare EN enkel "test", har ikke tatt noe sånt før. Går på Wellbutrin og er ellers skeptisk på alt sånt, så ingen fare for at jeg begynner med noe :fnise:

Legen har skrevet ut dette til deg, og så lenge du forholder deg til legens instrukser er det vel ikke galt

Anonymous poster hash: 122c5...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Legen har skrevet ut dette til deg, og så lenge du forholder deg til legens instrukser er det vel ikke galt

Anonymous poster hash: 122c5...7b9

Ja, det er jo nødstilfelle når jeg er så dårlig at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å isolere meg, når jeg egentlig skal noe, som i bursdag eller andre sosiale aktiviteter.

Men tenkte bare å prøve det en gang, for å bekrefte at mageproblemene jeg har hatt i det siste er angst. Kanskje jeg får slappet mer av når jeg vet, tenkte jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...