Gå til innhold

Dame onanere rett før samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg merket da jeg skulle ha sex for første gang at jeg ikke var ordentlig våt. Merker også at jeg blir veldig kåt etter at jeg har onanert. Er det en ide å fingre seg (f.eks. på badet) før man har seg? Klar over at dette høres dumt ut, men jeg sliter med å få orgasme... Noen tips?

Anonymous poster hash: 4eaa4...e9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal onanere som en del av forspillet,(sammen med han), evt få han til å hjelpe deg.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å gjøre det når jeg var yngre og slet med å bli våt. F-eks mens han gikk på do eller kjøkkenet når vi satt i stuen og jeg visste at vi snart skulle ha sex, eller mens jeg la meg i sengen å ventet på han.

Gjør det fremdeles under sexakten, hvis han avbryter for å gå på do så fingrer jeg meg alltid for å hjelpe meg selv nærmere klimax. Han vet ikke at jeg fingrer meg mens han tar "pause" og helller ikke at jeg gjør det fordi det føles bedre enn knullinga hans i lengden..

Anonymous poster hash: 751ff...393
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med petterm, gjør det til en del av forspillet. Bruk god tid og la han se på mens du holder på, noen syns det er tennende å se på. Du sier jo at du også gjør det under selve sexen, men at du syns det er bedre å ta på deg selv enn å ha han inni deg. Er det fordi du sliter med å bli våt at det ikke er like deilig, eller er du ikke nok seksuelt tiltrukket av partneren din?

Anonymous poster hash: c73ad...e30

AnonymBruker
Skrevet

En veldig sjelden gang gjør jeg det før vi skal ha sex, hvis jeg er keen på en kjappis.. jeg får meg selv fortere våt enn det han klarer:P Men vanligvis så tar vi på hverandre som en del av forspillet, og venter med penetrering til jeg er våt nok :)

Anonymous poster hash: 9dcb4...5ad
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke normalt at man tar på hverandre før samleie? Eller gir hverandre oralsex? Sånn har i hvert fall jeg hatt det med mine kjærester. Jeg er og sånn, at får jeg en orgasme først, så er jeg både trangere og mye mer følsom. Og det forteller da jeg til han jeg har sex med, så han kan gjøre det. Det normale er jo at man prater sammen, og forteller hva man liker, og man ønsker jo og tilfredsstille den andre, og glede den andre.

Anonymous poster hash: 7e995...71b
  • Liker 2
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Oralsex, stimulere klitoris før man penetrerer osv.

Om man sliter med tørrhet utover det så finnes det masse deilige oljer og glidemidler man kan bruke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En veldig sjelden gang gjør jeg det før vi skal ha sex, hvis jeg er keen på en kjappis.. jeg får meg selv fortere våt enn det han klarer:P Men vanligvis så tar vi på hverandre som en del av forspillet, og venter med penetrering til jeg er våt nok :)

Anonymous poster hash: 9dcb4...5ad

Du får trene han opp-til å gi deg superbra forspill.

Skal dere to få et bra sexliv,burde dere nok snu fokuset over på mer forspill og utsette penetreringen -hvorfor stresse sån med penetrering,når du knapt er klar.Blir jo helt galt for deg...

Må være fælt å ha "gnagsår-sex" hver eneste gang.Skjønner hvorfor enkelte kvinner blir rett g slett avtent-av bare tanken-på penetrering eller pikk.Alt skal gå i mannens tempo...og kvinnen skal være klar,når det passer han.Og han vil penetrere...

Dette er hovedgrunnen til at svake,feige,underdanige kvinner-sjelden er gode i sengen,får orgasmer,eller liker sex noe særlig...

De står aldri opp for seg selv.Og lever som nikkedukker for å tilfredsstille menn.Dette fratar de all sexlyst og glede av sex til slutt...og menn blir selv lei av de-og drømmer om en kvinne med bein i nesa...som kan begjære han mer...og sterkere.Enn det neket han er sammen med....ha ha

Anonymous poster hash: a96ea...379

AnonymBruker
Skrevet

Du får trene han opp-til å gi deg superbra forspill.

Skal dere to få et bra sexliv,burde dere nok snu fokuset over på mer forspill og utsette penetreringen -hvorfor stresse sån med penetrering,når du knapt er klar.Blir jo helt galt for deg...

Må være fælt å ha "gnagsår-sex" hver eneste gang.Skjønner hvorfor enkelte kvinner blir rett g slett avtent-av bare tanken-på penetrering eller pikk.Alt skal gå i mannens tempo...og kvinnen skal være klar,når det passer han.Og han vil penetrere...

Dette er hovedgrunnen til at svake,feige,underdanige kvinner-sjelden er gode i sengen,får orgasmer,eller liker sex noe særlig...

De står aldri opp for seg selv.Og lever som nikkedukker for å tilfredsstille menn.Dette fratar de all sexlyst og glede av sex til slutt...og menn blir selv lei av de-og drømmer om en kvinne med bein i nesa...som kan begjære han mer...og sterkere.Enn det neket han er sammen med....ha ha

Anonymous poster hash: a96ea...379

Ja fy faen, der fikk du sagt det. Er med ei dame som KOMMUNISERER NØYAKTIG hva hun vil ha og hvordan.;) Har inntrykk at jenter som er underdanig i senga godtar alt. Ikke rart at menn driter i om de har det bra. Dama mi er ei som liker å ta litt styringa, og jeg elsker det. Hun får masse orgasmer allerede før samleiet starter.:)

Anonymous poster hash: 75428...661

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, kvinner som er seksuelt underdanige er feige, svake, godtar alt, tør aldri å si noe dersom noe føles feil. Vi er alle dårlige i senga, ikke får vi orgasmer og sex er noe vi kun går med på for å glede mannen. Seriøst. Det er veldig tydelig at enkelte her har svært begrenset erfaring med seksuelt underdanige kvinner. Det er en vesentlig forskjell mellom det å være seksuelt underdanig, og det å være hinsides desperat etter å please en mann som egentlig ikke er interessert.

TS; det er ingenting feil med at du fingrer deg selv i forkant av samleie, men jeg ville heller fått det inn som en del av forspillet mellom deg og partneren din. Ansvar for egen orgasme og nytelse er positivt, men partneren din bør også ha fokus på din nytelse, og du på hans. 

Anonymous poster hash: 919f7...c65
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg merket da jeg skulle ha sex for første gang at jeg ikke var ordentlig våt. Merker også at jeg blir veldig kåt etter at jeg har onanert. Er det en ide å fingre seg (f.eks. på badet) før man har seg? Klar over at dette høres dumt ut, men jeg sliter med å få orgasme... Noen tips?

Plug & play fungerer barevpå spillkonsoller vet du. Alle kvinner fortjener et godt forspill, ikke bare for å "varme opp"for de, men dere skal faktisk tåle at vi hamrer løs på underlivet deres, jods dere nyter det like mye som oss men dere skal da komme dere også! Her i gården har vi orgssmeplikt. Dvs at ingen av oss går ut av soverommet før begge har kommet hvertfall en gang! En gyllen regel er jo å la han få starte med deg, si gjerne hva du vil han skal gjøre (evt vise han). Jeg tror de fleste menn ville blittt utrolig tent av å se en kvinne leke med seg selv før selve sexen. Si det er som en lek at han runker seg selv mens du fingrer og om en av dere kommer må den som kom først hjelpe den andre til å fullføre. Og gjerne pass på at det er du som kommer først, for om det er han må du vente litt før han kan få ereksjon igjen(vanligvis) 😂

Anonymous poster hash: eaf1b...3a2

AnonymBruker
Skrevet

TS her:))

Vil ikke si jeg er underdanig, men la meg mer til lære denne første gange, videre håper jeg på å ta litt styring;)) Men det er en ting jeg reagerte på som jeg ikke vet var bra eller dårlig - da han fingra meg, følte jeg han ikke tok de riktige stedene med riktig trykk, så jeg tok hånden min over hans og trykte eksta, da sa han "oja såpass ja" og smilte/lo litt overrasket

Aner ikke om han syntes det var rart? Var jo nytt dette for meg, så jeg hadde ikke akk peiling på om det var vanlig å hjelpe litt/ta litt styring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...