AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Står at man ikke skal bruke dem rundt kjønnsdeler, men tenker mer "foran". Blir så "nuppete" når jeg shaver så ofte som jeg vil der, og synes det ser så stygt ut.. Jeg tenker at disse er mer skånsomme siden de er egnet for ansiktet, og at det dermed ikke burde være noe problem? Men vil gjerne høre om noen har noen innspill eller til og med om noen har prøvd? Å gå til en profesjonell er uaktuelt da det er alt for dyrt for en student som meg selv.. Ikke har jeg selvtilliten til det heller. Anonymous poster hash: 90fef...988
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Står det at de ikke skal brukes i nærheten av genitalieområdet, så gjør det heller ikke. Det er kjemikalier og andre stoffer som ikke er egnet til bruk i det området. Kjøp produkter som er beregnet til bruk i underlivet. Nuppete blir du uansett. Beste måte åmunngå nupper skal være å fjerne hår på kvelden og ikke bruke tettsittende klær/truse etterpå. Anonymous poster hash: 016b6...4e4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Står det at de ikke skal brukes i nærheten av genitalieområdet, så gjør det heller ikke. Det er kjemikalier og andre stoffer som ikke er egnet til bruk i det området. Kjøp produkter som er beregnet til bruk i underlivet. Nuppete blir du uansett. Beste måte åmunngå nupper skal være å fjerne hår på kvelden og ikke bruke tettsittende klær/truse etterpå. Anonymous poster hash: 016b6...4e4 Høres mest fornuftig ut det ja.. Frister bare å gjøre det når man har tid, på en måte, og da har man ikke alltid tilgang til det man burde, haha. Men takk for tipset, skal prøve det! Anonymous poster hash: a86ac...1d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå