AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Er den god? Tenkte å lage kylling I karrisaus I morra, men har en slik pakke I skuffen som jeg ikke har prøvd ut.Anonymous poster hash: 88661...402
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Test den Skulle gjerne, men hvis den ikke er god lager jeg noe annet.. TsAnonymous poster hash: 88661...402
Gjest Ennasus Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Som de fleste toro-produkter er den helt ok
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.7.2015 den 22.30): Er den god? Tenkte å lage kylling I karrisaus I morra, men har en slik pakke I skuffen som jeg ikke har prøvd ut. Anonymous poster hash: 88661...402 Søkte etter Toro sausposer så kom dette innlegget opp. Da må jeg jo bare spørre, 11 år senere🤣 Lagde du den? Var den god? Anonymkode: b2b6e...5ed
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Tviler på at TS er her for å svare på det. Men å klabbe sammen en karrisaus er like enkelt uten toropose, som med. Er bare å smelte litt smør, røre inn litt hvetemel i smøret, tilsette væske i form av vann/melk/fløte alt etter hva man har og hvor fyldig sausen skal være, og så rød eller grønn currypasta. Rør godt og la det småputre på lav varme til den tykner passe. Om man skal ha sånn typisk "norsk" karrismak kan man nok bruke vanlig karrikrydder/pulver istedet. Tilsett det da i smøret før hvetemelet. Det er bare 1 ingrediens mer enn det man må ha med toro pulver. Med toropulveret må man jo fortsatt ha smør og væske samt pulveret. Her er det smør, væske, mel, samt karrikrydderet eller pasten. Kanskje man må smake til med litt salt også, og kanskje en bitteliten dryss med sukker om man bruker karripulver istedenfor paste. Anonymkode: 257cd...ad7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå