AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg sliter med visdomstanna, smerter er ulik det jeg har opplevd tidligere, i tillegg har jeg hovna opp bak i halsen og har vondt for å svelge, kinnet kjennes også sårt og hovent ut og øre klør,. Er det noen som har vært borti det før? Vil liksom ikke løpe til legen for det heller Anonymous poster hash: 7cef4...6e8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Jeg sliter med visdomstanna, smerter er ulik det jeg har opplevd tidligere, i tillegg har jeg hovna opp bak i halsen og har vondt for å svelge, kinnet kjennes også sårt og hovent ut og øre klør,. Er det noen som har vært borti det før? Vil liksom ikke løpe til legen for det heller Anonymous poster hash: 7cef4...6e8 Høres ut som du burde ta en tur til legevakten, kan være at du har fått en infeksjon. Evt ringe fastlegen i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 588ef...49d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Kan like gjerne være øregangseksem eller infeksjon. Oppsøk fastlegen din i morgen og bli undersøkt. Anonymous poster hash: 16450...cf4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå